Gå til innhold

Augustfest 2013 - tomsi42 - Prosjekt transport-konstruksjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette ble et langt mer spennende prosjekt enn jeg hadde trodd. Jeg elsker broer.

Sommarøybroa er veldig flott. Din første komposisjon var et fint utsnitt. Fin kontrast og flott med den mørke trollske fjellskogen i bakgrunnen. Spoileren var også fin her er det flott dybde og fine farger.

 

Tromsøbrua er også flott. Her går vi nesten aldri under fordi det er så mye strøm og vi har bare noen få meter klaring på hver side. Stilig med ishavskatedralen mellom pilarene. Her var spoileren også tøff. Veien leder på en måte mot katedralen. Ser faktisk ut som den ligger midt på veien. Stilig.

Lenke til kommentar

Du verden så mange flotte bruer som finnes i Norge også da....

Det gjør det. Og jeg kommer til å dekke kun en brøkdel av de. Jeg kommer nok til dekke en en stygge bruer også; håper jeg.

 

Likte det siste godt. Skal nok kikke litt nærmere på tråden din etterhvert.

Takk. Ta det når du har tid - denne tråden stikker ingensteds.

Lenke til kommentar

Dette ble et langt mer spennende prosjekt enn jeg hadde trodd. Jeg elsker broer.

Sommarøybroa er veldig flott. Din første komposisjon var et fint utsnitt. Fin kontrast og flott med den mørke trollske fjellskogen i bakgrunnen. Spoileren var også fin her er det flott dybde og fine farger.

Takk; jeg synes utviklingen går i riktig retning selv også. Tviler på at jeg rekker over noe annet enn broer i denne festen ...

 

Tromsøbrua er også flott. Her går vi nesten aldri under fordi det er så mye strøm og vi har bare noen få meter klaring på hver side. Stilig med ishavskatedralen mellom pilarene. Her var spoileren også tøff. Veien leder på en måte mot katedralen. Ser faktisk ut som den ligger midt på veien. Stilig.

Takk igjen. Jeg tviler ikke på at dere velger å gå rundt; jeg så at strømmen var stri. Trangt er det også.

 

Den siste der var kul! Harde og symmetriske søyler, flott og overraskende avbrutt av ishasvkatedralen, artig :-)

Takk. Syntes jeg måtte prøve å få til en annen vri på dette motivet enn det som er vanlig.

Lenke til kommentar

Igjen flotte brbilder, det siste må jeg innrømme jeg måtte se på en stund før jeg helt forsto hva det.

 

Jeg leste i lokalavisa her (Μακεδονία) sist søndag at Turkisk Airlines har utlyst en fotokonkurranse kalt:'Bridges and People' (flere opplysninger på http://competition.skylife.com/en/default.aspx#.UgqDypL0F8E),med ganske rause premier (1. premie reiser med Turkish Airlines for 15.000 $). Kanskje noe for deg eller andre Akamister?

Lenke til kommentar

Igjen flotte brbilder, det siste må jeg innrømme jeg måtte se på en stund før jeg helt forsto hva det.

Takk. Ja hun er litt oppe i skyene ;)

 

Jeg leste i lokalavisa her (Μακεδονία) sist søndag at Turkisk Airlines har utlyst en fotokonkurranse kalt:'Bridges and People' (flere opplysninger på http://competition.s...px#.UgqDypL0F8E),med ganske rause premier (1. premie reiser med Turkish Airlines for 15.000 $). Kanskje noe for deg eller andre Akamister?

Absolutt noe å tenke på.

 

Trømsøbrua var veldig stilig.Fine kontraster,mektig.

Sommarøybrua var også meget bra,godt komponert med fotgjengeren, liker fjellene og skyene,

ser ut som brua er veldig høy,som hun spaserer i skyene.

Takk. Hyggelig at du liker bildene.

Lenke til kommentar

Oi, det så ut til å være en luftig tur....mennesket ble veldig lite i den store settingen. (Tror du begynner å ha nok til en fin fotobok nå, på det prosjektet)

Takk. Det kan fort bli en bok av dette, ja :)

 

Veldig gode komposisjoner på de nyeste bildene og. Helt knall den siste, med damen som prikken over i`en.

Takk. Tror nok at bildet hadde blitt rimelig kjedelig uten damen ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...