Gå til innhold

Augustfest 2013 - tomsi42 - Prosjekt transport-konstruksjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var enda bedre - meget bedre. Kanskje trådens beste!. :)

Meget godt utført.Mange fine linjer og skygger her!

Oi, den siste der var det virkelig schwung over....helt psykkedelisk jo. Bra.

Woha. Det var tøft. Det er først og fremst lyset som jeg liker her. Skaper en veldig tøff atmosfære. Herlig bilde. Ja en av dine beste sålangt.

Takk for gode ord.

 

Skal være enig i at dette er en av de bedre i tråden min ;)

Lenke til kommentar

Den var jo fin og luftig.....synes du får mye ut av bro-svart-hvitt, fargeløst kler mange av broene dine.

Takk. Jeg er egentlig litt overrasket over retningen dette prosjektet har tatt. Det har blitt spennende enn jeg hadde ventet; og jeg har jo ikke rukket noe annet enn bruer enda. Og nå er det bare en uke igjen ...
Lenke til kommentar

Denne ser jo nesten litt psykedelisk ut, må visst ta meg en tur og se nærmere på den. Nok et spennende og uventet bilde.

Takk for rosen. Denne er absolutt verdt en titt eller to. Er jo fin å kombinere med Barcode byggene og den hvite broen litt lenger bort.

 

Bildene Fra Sandvika både 20/ og 21/ syns jeg er veldig severdige. (alstå alle som du har lagt ut med den tittelen) Spesielt liker jeg det med fuglen. Og det På tur over Sommarøybroa syns jeg var utrolig stilig.

Takk for kommentarene.

Lenke til kommentar

Flott gangbro, og godt gjennomført bilde. Komposisjonen sitter - med et hint av vanishing point.

 

Det er bra at vi begynner å bygge litt flere slike byggverk, med spennende arkitektur.

Takk for kommentaren. Er helt enig i at dette er morsom og spennende arkitektur.

 

Akrobaten var flott- likte fra oversiden best! Minner litt om Valencia ..

Takk. Valenciaer et sted jeg kan tenke meg å besøke.

 

Nok en gang enig med BjørnÅgeS:

Godt utført bilde og det er bra at det bygges noe interessant i Oslo.

Takk. Vi har da vel funnet mye interessant i Oslo på våre ferder?

Lenke til kommentar

Akrobaten passer til sitt navn i alle fall i din versjon, den ser jo ut til å henge i løse luften. og ende i ingenting. Flott!

 

Jeg har aldri sett Aamodt bro fra denne vinkelen, den er vel ellers mest kjent for inskripsjonen 100 MAND KAN IEG BÆRE, MEN SVIGTER UNDER TAKTFAST MARSCH.

Lenke til kommentar

Akrobaten passer til sitt navn i alle fall i din versjon, den ser jo ut til å henge i løse luften. og ende i ingenting. Flott!

Takk. I og med at bildet er s/h, så synes ikke bærestolpene så godt heller; noe som forsterker det svevende inntrykket.

 

Jeg har aldri sett Aamodt bro fra denne vinkelen, den er vel ellers mest kjent for inskripsjonen 100 MAND KAN IEG BÆRE, MEN SVIGTER UNDER TAKTFAST MARSCH

Jepp, det er en kjent inskripsjon :)

 

 

9607172189_b36d34f619_z.jpg

 

 

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...