Gå til innhold

Profesjonell webutvikling i 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Det var et eksempel. Kan ikke du la andre bestemme hva som er søppel. Glemmer ikke en moderator på WebProWorld.com da jeg sa noe lignende på forumet der.

 

Husk det kgun, at det er noen som lever av andres søppel. Er det høyere under taket der enn her?

Lenke til kommentar

Du har en tendens til å forsøple postene dine med lenker til egne sider uten å faktisk bringe noe nytt på bordet. Det hadde vært fint om diskusjonen forholdt seg på dette forumet. Jeg foretrekker at lenker er for å understreke et poeng; det skal ikke være poenget.

 

Han tjener vel noen øre hver gang noen klikker seg inn på disse linkene hans.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Man tjerner ikke på siter der ikke er reklame på, men det forstår du kanskje ikke.

 

Ut i fra hva det var vi diskuterte, så burde det ikke være vanskelig å forstå hvilken betydning posteren la i forkortelsen.

 

Worse Than Failure av hvem?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nå ble jeg opptatt med denne tøysediskusjonen i stedet for responsive web (fluid grid layout i DW CS6) design i den tråden der jeg spør etter konstruktive innspill

 

Det er du som sporet av. Elendig kode som brukes i produksjon i en webløsning de fleste her bortimot garantert har vært borti vil jeg si er relevant innenfor profesjonell webutvikling i 2013.

 

Vet du hva som ble slettet?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Slettet?...

 

Vet du hva du snakker om?

 

Redigert:

 

Jeg skal hjelpe deg. Innholdet i denne

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1527974&view=findpost&p=20790590

 

posten ble slettet. Det var mer enn en lenke.

 

Nå har jeg redigert den med en lenke til en tråd der jeg spør om innspill til noen begynnende HTML5 "mobile" maler uten reklame.

 

Etter mitt syn er det i høyeste grad semantisk i forhold til temaet i denne tråden..

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Off-topic.

 

Så responsive web design / fluid grid layout, har ingen ting med Webutvikling å gjøre i 2013?

 

Vet du hva responsive web design er?

 

Kom igjen GG. Så treg er du ikke i nøtta at du må tenke lenge på et svar.

Lenke til kommentar

[/size]

 

Så responsive web design / fluid grid layout, har ingen ting med Webutvikling å gjøre i 2013?

 

Vet du hva responsive web design er?

 

Kom igjen GG. Så treg er du ikke i nøtta at du må tenke lenge på et svar.

Du setter inn en post til en annen tråd. Det er lite poeng i å redirecte, og går på det jeg sa tidligere om at du legger inn poster som bortimot kun inneholder en lenke.

 

Hvis du vil diskutere responsive design så gjør det da!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Du setter inn en post til en annen tråd. Det er lite poeng i å redirecte, og går på det jeg sa tidligere om at du legger inn poster som bortimot kun inneholder en lenke.

 

Den posten hadde mer enn en lenke til en sitemal uten reklame.

 

På grunn av det som kom i neste post slettet jeg alt og la inn en smily.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...