Gå til innhold

En skam å ha utenlandske ledera?


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Kilder sa eg.

 

http://www.frp.no/nor/mener/Aktuelt/Prinsipp-og-handlingsprogram

http://www.hoyre.no/

http://www.krf.no/ikbViewer/page/krf/artikkel/hva-mener-krf?p_document_id=3587

 

For Regjeringpartiene må man se på hva de faktisk gjør, hvilket er innvandringsfientlig status quo.

 

Dog, jeg glemte helt lille Venstre sine 2 representanter, som selv om de også er innvandringsfientlige, ønsker å være litt mindre fiendtlige enn resten

http://www.venstre.no/politikk/program2013/

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

http://www.frp.no/nor/mener/Aktuelt/Prinsipp-og-handlingsprogram

http://www.hoyre.no/

http://www.krf.no/ikbViewer/page/krf/artikkel/hva-mener-krf?p_document_id=3587

 

For Regjeringpartiene må man se på hva de faktisk gjør, hvilket er innvandringsfientlig status quo.

 

Dog, jeg glemte helt lille Venstre sine 2 representanter, som selv om de også er innvandringsfientlige, ønsker å være litt mindre fiendtlige enn resten

http://www.venstre.no/politikk/program2013/

 

Er dette det beste du kunne komme opp med når du sa alle?

Lenke til kommentar

Er dette det beste du kunne komme opp med når du sa alle?

Alle Partiene på Stortinget er:

 

FrP - Mer innvandringsfiendlig enn Status quo

H - Omtrent Statur quo, men åpen for litt innstramming

KrF - Status quo, men med ett smil ;)

Regjeringen (Ap, SV og Sp) Status quo per def og per handling.

Venstre - Noe lettere, men uklart hvor mye.

 

Og det var ALLE partiene på Stortinget.

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

 

Alle Partiene på Stortinget er:

 

FrP - Mer innvandringsfiendlig enn Status quo

H - Omtrent Statur quo, men åpen for litt innstramming

KrF - Status quo, men med ett smil ;)

Ap - Status quo

SV - ødlegger påstanden

Sp Status quo, så lenge bøndene har det bra er alt godt

Venstre - ødelegger påstanden.

 

Og det var ALLE partiene på Stortinget.

 

Nå var det det ja, bare å samle sammen kortstokken og prøve å lage storm i vannglass ved senere anledning.

Lenke til kommentar

 

 

Regjeringspartiene vurderes utfra deres handlinger, ikke hva de sier.

 

Nei. Dem vurderes utifra hva dem arbeider for. SV ønsker å gjøre landeg mer innvandrervenneligt og arbeider aktivt og får gjennomslag for dette.

 

 

Det var (som vanlig) en idiotisk påstand og når du for engangsskyld er konkret er det veldig lett å ta deg på det.

Lenke til kommentar

Nå var det det ja, bare å samle sammen kortstokken og prøve å lage storm i vannglass ved senere anledning.

Bare observere at jeg anser det som svært dårlig praksis å endre teksten til den du siterer. Selv om jeg forstår at du antagelig prøver å være vittig. ;)

Dog, du har rett i at jeg glemte Venstre og at de ødelegger påstanden, og det innrømmer jeg gjerne.En rask titt på SVs side du linker til sier:

SV arbeider for sterkere kontroll med arbeidsinnvandringen, slik at norske lønns- og arbeidsvilkår ikke undergraves.
Da er det uklart hva nettoeffekten av hva SV faktisk skulle ønske seg, men ikke makter å gjøre som skulle være forskjellig fra dagens Status Quo som de selv opprettholder. ;) Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Det som er skammelig er at folk kan utvikle så lav IQ som du må lide med, kondolerer.

 

Eg har 130 IQ. Forskjellen er kun det vi forstår verdien i. Eg er totalt uenig i dessa ideane til mange, om at såkalla mangfold er noko bra og at det er riktig at utlendingar skal kunne styre ein befolkning dei ikkje burde styre. Fordi dei ikkje er like oss og vil dermed styre det i deira retning og ikkje i vår interesse.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

 

Bare observere at jeg anser det som svært dårlig praksis å endre teksten til den du siterer. Selv om jeg forstår at du antagelig prøver å være vittig. ;)

Dog, du har rett i at jeg glemte Venstre og at de ødelegger påstanden, og det innrømmer jeg gjerne.En rask titt på SVs side du linker til sier:Da er det uklart hva nettoeffekten av hva SV faktisk skulle ønske seg, men ikke makter å gjøre som skulle være forskjellig fra dagens Status Quo som de selv opprettholder. ;)

 

Du fremlegger en påstand som er kategorisk feil og i staden for å skrive opp igjen alt retter eg på den.

 

Sv er innvandrervennelig utenfor EØS og det er det som gjør dem spesielle.

 

 

 

Eg har 130 IQ.

 

Hvor?

Lenke til kommentar

<p>

Skal eg være vittig flyktning så kan eg jo nevne at selv etter du hadde slått i sammen koalisjonsregjeringen til et parti så falt fortsatt påstanden sammen. Så den enestw muligheten er viss du påpeker hva venstre gjor i sist regjering som grunnlag,  for det hadde du kunne kommet et stykke med :-)

Jeg har allerede innrømmet to ganger at jeg glemte av Venstre , med denne tre ganger, og at deler av den opprinnelige påstanden derved faller sammen.

 

Vil du at jeg skal gjenta flere ganger at "Jeg tok feil" når jeg sa

Eh, nei det er ikke ett eneste innvandringsvennlig parti på Stortinget, de er alle innvandringsfiendlige og vil enten opprettholde eller forsterke de hindringer mot innvandring som eksisterer idag.

 

Korrigert blir dette da til:

Eh, nei det er ikke ett eneste innvandringsvennlig parti på Stortinget, de er alle innvandringsfiendlige
Happy? Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

<p>

Jeg har allerede innrømmet to ganger at jeg glemte av Venstre , med denne tre ganger, og at deler av den opprinnelige påstanden derved faller sammen.

 

Vil du at jeg skal gjenta flere ganger at "Jeg tok feil" når jeg sa

 

 

Korrigert blir dette da til:

Happy?

 

Siden både venstre og sv er innvandrer-vennlige så blir det feil, men det plager deg sikkert ikke nevneverdig.

Lenke til kommentar

 

 

Eg har 130 IQ. Forskjellen er kun det vi forstår verdien i. Eg er totalt uenig i dessa ideane til mange, om at såkalla mangfold er noko bra og at det er riktig at utlendingar skal kunne styre ein befolkning dei ikkje burde styre. Fordi dei ikkje er like oss og vil dermed styre det i deira retning og ikkje i vår interesse.

Er man velintegrert så merker du ikke forskjeller i verdier eller oppførsel. Forskjellene kommer fra lokale miljø, uavhengig av etnisk opprinnelse

 

Min far var innvandrerbarn og har ingen anelse eller lyst til å bli bedre kjent med sin fars kultur. Det er jeg som er annerledes og intersert i andre land, men bare pga min erfaring, ikke pga mine gener

Lenke til kommentar

 

Ja, og dette misliker SV sterkt og de vil helst bli kvitt disse innvandrerne. Det flere av disse usynlig innvandre som svensker og polakker som SV vil kvitte seg med, enn av Somaliere og Pakistanere som SV ser ut til å ønske flere av.

 

 

Nei det gjør dem ikke. Sv mener at arbeidsinnvandring har noen utfordringer fordi det truer den norske levestandarden og er rett og slett bare opptatt av at også arbeidsinnvandrere skal integreres i en større grad.

 

Du lyger flyktning.

Lenke til kommentar

Det er nok fordi du ikkje vil se. Slik er det med mange, sikkert inkludert meg. Det ein ikkje ønsker å akseptere prøver man alt man kan for å nekte på.

Så lenge sjansen er like stor for at jeg som du er den blinde her, så er det bare et argument for at vi må basere våre påstander på de seende.

 

Men det forandre likevel ikkje faktum. Og det er at slike ting faktisk er til dels arvelig.

Sier du. De som leser tråden får vurdere om du har godtgjort det. Jeg vil bare påpeke at det du har argumentert for så langt er en sammenheng på individnivå (jeg kan få min fars sykdommer, og med samme logikk hans intelligens). Det gjenstår å se hvordan dette kan overføres til følelser ikke bare på individnivå, men faktisk på tvers av en etnisk gruppe.

 

 

Ja, og kva er poenget med det? Eg skriver her om mitt syn på saken, eg hevder ikkje at alle store parti tenker det samme som meg.

Ikke annet enn at du trakk inn demokratiet som argument for hvorfor Norge var litt mitt og ditt. Det samme er da et argument for at Norge er litt Hadia Tajiks også, siden hun har ervervet sin bit og posisjon på demokratisk vis.

 

For å nevne det er det mykje sosial stimuli mot å tenke slik som meg, nemlig det å være mot såkalla mangfold.

Det gjør åpenbart "jobben" din hardere.

 

Som tydligvis er ein verdi uten grunnlegging og uten fornuft. Kor vart det av opplysningstidas tanker om eit samfunn kun bygd på fornuft? Det vart tydligvis vaska vekk.

Tvert om, vi er mange som synes det er en fornuftig verdi. Opplysningstiden ble vasket vekk i en bølge av nasjonalistiske kriger. Jeg er ellers som humanist tilhenger av opplysningsfilosofien. Du må gjerne finne en opplysningsfilosof som er enig med deg.

 

Av rikingar som har lyst å utnytte folket i høgare grad, samt dei venstreorienterte sin kunnskap om at den generelle holdninga til folk fra den tredje verden er på venstre sida. Då kan Jens og Erna meske seg i sine separate inntjeningar. Stemmemessig og pengemessig. Mens folket må betale prisen.

Det blir for konspiratorisk for meg. Jeg tror både Jens og Erna mener det de sier, og "rikingene" har jeg som markedsliberalist ikke noe prinsipielt problem med.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...