Gå til innhold

Nå eller vente til halflife 2?


Nimzo

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe ny maskin i påvente av Halflife 2, og det jeg lurer på er om jeg skal kjøpe nå, eller vente til Halflife 2 kommer ut? Eller har det ikke noe å si? Regner med endel folk finner ut de trenger å oppgradere når alle dx 9 spillene kommer ut.

 

Jeg ser ATI har en avtale med Valve når det gjelder å selge halflife 2 i bundelen til kortene.. Lønner det seg å vente til disse kommer på markedet, siden jeg skal kjøpe nytt skjermkort og spillet, så hvorfor ikke begge i en pakke?

 

Selger nettbutikkene grafikkort med spill i bundel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror den versjonen av HL2 som blir bundlet med, har full singleplayer, men ikke multiplayer. Valve har sagt at dem skal gi ut 3 versjoner av HL2, en fullversjon med både single og multiplayer, en multiplayer versjon og en singleplayer versjon. Vet ikke om du får kjøpt multiplayer only versjonen i butikken, men tror du vil få kjøpt singleplayer only versjonen, samt selvfølgelig fullversjonen. Men, vi får vel se. Ingenting er jo satt skrevet i stein ennå, siden spillet ikke er utgitt :)

Lenke til kommentar
Tror den versjonen av HL2 som blir bundlet med, har full singleplayer, men ikke multiplayer. Valve har sagt at dem skal gi ut 3 versjoner av HL2, en fullversjon med både single og multiplayer, en multiplayer versjon og en singleplayer versjon. Vet ikke om du får kjøpt multiplayer only versjonen i butikken, men tror du vil få kjøpt singleplayer only versjonen, samt selvfølgelig fullversjonen. Men, vi får vel se. Ingenting er jo satt skrevet i stein ennå, siden spillet ikke er utgitt :)

 

Dette lukter ganske riktig. Jeg kommer til å kjøpe fullversjonen med begge deler, ja takk :D Tror dere Steam når det først ? Jeg kjører Steam så det blir jo bare positivt ;)

Lenke til kommentar

Du får sikkert tak i HL2 over Steam først ja. Har hørt rykter om at dem kommer til å begynne sende ut HL2 ei uke før det kommer i butikkene for å takle den massive båndbredden som vil kreves. Men, ingen vil få spilt det før det blir offisielt utgitt, det vil bare ligge kryptert på harddisken din i opp til en uke før det blir utgitt ;) Men dette er jo bare rykter :)

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe ny maskin i påvente av Halflife 2, og det jeg lurer på er om jeg skal kjøpe nå, eller vente til Halflife 2 kommer ut? Eller har det ikke noe å si? Regner med endel folk finner ut de trenger å oppgradere når alle dx 9 spillene kommer ut.

Som alltid i PC-verdenen så vil du få mer for pengene om du venter en måned eller to til, så hvis du ikke har noen spill du trenger nytt grafikk-kort til nå er det alltids lurt å vente, men jeg tror ikke det er noen større grunn akkurat nå.

 

Hvis du ikke kjøper ATI-kort, men lurer på nVidia-kort er det derimot spesielt stor grunn til å vente. Det er god grunn til å tro at nVidia-baserte kort vil takle HL2 og andre DX9-spill klart dårligere enn ATI-baserte kort. Så hvis du ikke vil kjøpe ATI-basert nå, så børe du vente slik at du sikrer deg å ikke kjøpe katta i sekken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...