Gå til innhold

Ny Spill-PC - Trenger forslag - 10k


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har tru på dataen din! ser veldig bra ut begge listene! hadde kjøpt ganske d samme til den prisen sjølv ;)

green hdd er jo nevnt....

eg har h100i med 2x sp120, strålande fornøyd og glad eg kjøpte d :)

h100i går vel inni R4 ja.

innstaller vennen din sin windows da, også kjøper du w8 upgrade til 500,-, smeller den oppå der igjen ;)

 

Det gikk visst litt fort da jeg leste i stad. Så ikke innlegget ditt. Det er godt å høre at du har troen;)

Hvordan er lydnivået på SP120 viftene? Også i forhold til de som følger med.

Det er det siste oppsettet jeg kommer til å kjøpe, og jeg tror en Seagate Barracuda holder til fillagring og lignende. Tror ikke du? Har jo en SSD i tillegg :)

Endret av And3rz
Lenke til kommentar

kjører 2xSP120 på h100i, og to andre SP120 i kabinettet. eg kjøpte Quiet edition, og kjører dei i "quiet" via corsair link, da hører du dei ikkje når dataen står på gulvet under pulten. av og til når eg veit at d blir mangen timer gaming sett eg dei opp på "performance". da hører du dei veldig svakt, heilt til skjermkort vifta begynner å ta av :p men du gamer vel med lyd, eller som meg med headset, så.... ;)

har SB 7200rpm 2tb sjølv eg, ikkje noe å klage på der :) latterlig med plass! men wtf, 689,-

Lenke til kommentar

kjører 2xSP120 på h100i, og to andre SP120 i kabinettet. eg kjøpte Quiet edition, og kjører dei i "quiet" via corsair link, da hører du dei ikkje når dataen står på gulvet under pulten. av og til når eg veit at d blir mangen timer gaming sett eg dei opp på "performance". da hører du dei veldig svakt, heilt til skjermkort vifta begynner å ta av :p men du gamer vel med lyd, eller som meg med headset, så.... ;)

har SB 7200rpm 2tb sjølv eg, ikkje noe å klage på der :) latterlig med plass! men wtf, 689,-

Det er bra at viftene er stille. Synes du jeg burde kjøpe Quiet eller Performance edition? Jeg har hørt at den eneste forskjellen er hvor mange rpm de går på samme volt. Er ikke da performance bedre, så kan jeg bare skru ned volten? :p

Og ja, gamer jo med lyd selvfølgelig og er vant til ps3. Bråker pc'en din mer enn en ps3, tror du?

2TB burde holde :D Hvis ikke kan jeg bare slenge inn enda en!

 

Jeg ser at du har MSI GTX 680 lightning, hva har du å si om dette kortet? Det er jo ganske likt 770 lightning. Ser det ikke utrolig bra ut? :D

Lenke til kommentar

Hvis han bruker Windows lisensen sin nå, kan ikke du bruke den. Selv ville jeg gått for TX, da CX-serien er kjent for å være av laber kvalitet. Har selv for øyeblikket en ikke-modulær PSU, og etter å ha jobbet med kabelrydding en stund, fikk jeg nesten et like godt resultat som jeg hadde med modulær i ett Define R4. :)

 

Kunne det før iallefall, kan bruke på inntil 2 eller 3 maskiner. Kameraten min kjøpte ny pc og lastet ned min, skrev inn koden på maskinen min og det funket greit.

 

Vet ikke om Windows har blitt kjipere nå.

Lenke til kommentar

Kunne det før iallefall, kan bruke på inntil 2 eller 3 maskiner. Kameraten min kjøpte ny pc og lastet ned min, skrev inn koden på maskinen min og det funket greit.

 

Vet ikke om Windows har blitt kjipere nå.

Det er det jeg har hørt også. Håper det fortsatt er sånn. Ellers kan jeg jo kjøpe windows etterpå. Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Det er bra at viftene er stille. Synes du jeg burde kjøpe Quiet eller Performance edition? Jeg har hørt at den eneste forskjellen er hvor mange rpm de går på samme volt. Er ikke da performance bedre, så kan jeg bare skru ned volten? :p

Og ja, gamer jo med lyd selvfølgelig og er vant til ps3. Bråker pc'en din mer enn en ps3, tror du?

2TB burde holde :D Hvis ikke kan jeg bare slenge inn enda en!

 

Jeg ser at du har MSI GTX 680 lightning, hva har du å si om dette kortet? Det er jo ganske likt 770 lightning. Ser det ikke utrolig bra ut? :D

sp120: jo, er noe sånt. hugsa ikkje heilt ka d var, men eg hadde bestemt å kjøpe performance! men så kom quiet på tilbud, mens performance var tom på lager, så da tok eg like godt dei.

ps3 bråker meir! heilt klart!

veldig fornøyd med det kortet!:) skal vist være d beste 680 kortet pga "unlocked power". leika meg litt i afterburn, og blei ganske fornøyd! men no er langt fra noen kløpper i overklokking, så eg endte opp med å sette alt i auto-overklokk:) trives med d, og er veldig fornøyd ;)

eg driv faktisk på å prøver geforce experience driverane no, og eg synes dei ikkje er så aller verst! inneholder dei fleste nye spel, og pleier å ende opp med fornuftige innstillinger. bruker sikkert bittelitt cpu men :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...