Gå til innhold

Hva tjener du i trygd?


Strekene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

0 kr nå...

 

Arbeidsledig for en periode på ca 7-8 mnd tror jeg for ca 3-4 år siden... gikk på veggen! Mottok ca 20 000 kr pr mnd i trygd i den perioden. Den største samfunnskostnaden med meg er nok likevel den ufrivillige perioden jeg hadde i militæret.

 

Jobber nå og jobbet før den perioden... er anssatt men bygger samtidig opp egen bedrift!

 

Kommer ikke til å motta trygd igjen før jeg pensjonerer meg! Håper jeg da...

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

 

1 innlegg som påpeker skrivefeil er også fjernet, send heller pm til bruker og påpek det på en vennlig måte.

Endret av Malvado
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen som faktisk mottar trygd har svart, til tross for at det er en god del av dem på dette forumet. Er det tabu å motta trygd?

 

Er ikke tabu men nå er det vel ikke slik at de fleste vil flagge det i ett offentlig forum, spesielt ikke når ikke en gang TS vil åpne med hva han/hun selv mottar.

Lenke til kommentar

Er ikke tabu men nå er det vel ikke slik at de fleste vil flagge det i ett offentlig forum, spesielt ikke når ikke en gang TS vil åpne med hva han/hun selv mottar.

 

Jo, Jeg får 15000 i måneden :w00t:

Vil ikke si det er tabu i det hele tatt. Alle dem som mottar trygd (uføretrygd) har en grunn til det. Hadde ikke jeg fått trygd så måtte jeg finne en annen måte å tjene penger på (nettopp kriminell virksomhet). Jeg hadde ikke klart/villet/orket å jobbe uansett om jeg hadde fått trygd eller ikke. Så ikke kall meg snylter takk

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo, Jeg får 15000 i måneden :w00t:

Vil ikke si det er tabu i det hele tatt. Alle dem som mottar trygd (uføretrygd) har en grunn til det. Hadde ikke jeg fått trygd så måtte jeg finne en annen måte å tjene penger på (nettopp kriminell virksomhet). Jeg hadde ikke klart/villet/orket å jobbe uansett om jeg hadde fått trygd eller ikke. Så ikke kall meg snylter takk

 

Du hadde klart og gjennomføre kriminelle handlinger for å tjene penger men ikke å jobbe? Huh?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...