Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United Pre-Season Tour 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyfaen jeg gleder meg til å se Adnan og Zaha i Premier League. Ikke all verdens motstand i går heller, men herregud - de har selvtillit. At Fergie plukket ut Zaha selv + at han lanserte Adnan som akademiets største talent gir grobunn for spilletid i høst.

 

Nå får vi bare håpe på at Cesc (eller Bale eller begge) kommer inn portene på OT. Da skal vi faen meg kunne konkurrere med Bayern og Barca.

Lenke til kommentar

Uroer meg voldsomt over hva som skjer i vinduet nå. Stor fan av Moyes, men er sinnsykt skuffa over hva han har fått til iform av signeringer. Nå begynner det å bli såpass seint at det er vanskelig å få inn spillere til en skikkelig preseason.

 

Helvette på jord, føler meg som en jævla Arsenal fan. Når ble to av de største klubbene i England så forbanna evneveike.

Lenke til kommentar

Å påstå at Evra gjorde en god figur er for drøy. Det oppstår alt for mye rom på hans venstreside som motstanderne gang på gang tok seg nytte av. Om ikke noen andre kan finne noen snutter fra forrige sesong på YouTube hvor dette er godt synlig skal jeg finne det når jeg er tilbake fra hytten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...