Gå til innhold

Hvordan få samboeren interessert


metropol

Anbefalte innlegg

Hei

Litt uvanlig spørsmål kanskje, men tenkte å utfordre dere som har litt bedre oversikt i spillverdenen enn jeg.

 

Vi har en PS3 som er lite brukt, og jeg tenkte det kunne være hyggelig å spille litt sammen med samboeren på kveldene etter at ungene har lagt seg. Hun er ihuga kort, sudoko, kabal spiller. Med andre ord litt over gjennomsnittlig interessert i å løse oppgaver. First shooter, gørr og blod er uaktuelt.

 

Hvilke spill vil passe for oss å spille sammen (jeg er altetende).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kansje little big planet ?

 

Det jeg pleier å gjøre dersom jeg skal få med dama på noe hun ikke er veldig interessert i pleier jeg å finner fordeler for henne. F.eks har jeg tidligere spilt en del spill sammen med venninder og fellesnevneren jeg kan se er at de gjør det for det sosiale og ikke for å oppå achivements osv.

 

Prøv å heng med flere andre som spiller og gjør det sosialt ?

Lenke til kommentar

Ahh. mange gode forslag. Portal er kanskje ingen dum ide. Ellers så er hun lite interessert i "sosiale-spill" som buzz etc (merkelig egentlig), iallefall ikke eye motion-spill. Vi har noen av disse, og de oppleves som barnslige.......Jeg synes de er kjempekule :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa

Selv har samboeren og jeg spilt ganske mye lego spill sammen. Gjerne historiene vi begge kjenner, slik som lord of the rings, harry potter, pirates of the caribien og star wars. Finner jo demoer på nesten alle spillene også. Andbefaler isåfall lotr da dette er en av de beste lego spillene med ganske god humor og en historie de fleste burde kjenne til =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...