Gå til innhold

Forslag til annen planløsning?


Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Er det noen som kan hjelpe meg meg forslag til en annen planløsning på dette huset? Utsikten er bak på huset (ikke på siden) så vil helst ha stue og kjøkken der..

 

Glemte å nevne at jeg trenger 3 soverom, minst 1 stort bad, åpen kjøkkenløsning med øy ville vært fint, og et lite vaskerom hadde vært fint (men er ikke nødvendig)

 

 

http://finncdn.no/mm...38990498_xl.jpg

Endret av gsgdsgg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg kan jo ikke for eksempel gå igjennom badet eller vaskerommet for å komme til soverommet :hmm:

 

I så fall er jo alternativet ett stort kombinert stue/kjøkkenareal på ene langsiden av huset og soverom + bad på den andre langsiden med dører inn fra stua. Tviler på det er spesielt hensiktsmessig eller ser særlig pent ut så jeg hadde i alle fall ofra litt areal til gang.

Lenke til kommentar

* men jeg vil helst ikke ha så unødvendig stor gang?

* Men jeg kan jo ikke for eksempel gå igjennom badet eller vaskerommet for å komme til soverommet

 

Hvis du vil ha et godt svar må du ramse opp alle sånn ting som du ikke vil før du ber folk lage forslag. Ellers blir det bare irriterende. For nå klager du sikkert på for lite garderobeplass eller at kona di er inkontinent og MÅ ha doen i gangen eller noe annet rart...

 

ae0v0RT.png

 

PS. Gangen er ca 1 meter kortere.

PS 2. Amatørmessig å plassere vaskerom ved siden av stue p.g.a bråk når vaskemaskinen går. Vaskerom bør være langt unna oppholdsrom, slik som på tegningen min.

PS 3. Hvis det er greit om man må gå igjennom badet eller endog et soverom for å komme til vaskerommet åpner det for mange løsninger.

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...