Gå til innhold

Søker: Mest ensomme jobben i verden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg hijack'e tråden eller i det minste få lov til å bli med trådstarter på jakten. Trenger ikke sort en ensom jobb, for i motsettning til trådstarter takler jeg mennesker. Men skulle gjerne hatt tips om en deltidsjobb på kvelden for å få inn et par slanter.

 

Har nå prøvd meg å søke på butikk og salg, men lite respons selv i Oslo, jeg trenger sårt en jobb, så ja, om trådstarter ikke bor i Oslo kan alle oslotips gies til meg.

 

Takker og bukker ^_^

Lenke til kommentar

I CoD (multiplayer) så er snipere de minst ensomme, IMO. De hopper og skyter folk med sine "utrolige" triks. Men i campagin så går man ofte med en partner på oppdrag.

 

Skarpskyttere er ensomme ulver når de er ute på oppdrag. De pleier å sitte i samme posisjon i flere uker før de eventuelt skyter eller avbryter oppdraget. Så jeg vil si at skarpskytter er en ensom jobb.

 

Må skuffe deg der gutt. Skarpskyttere operer i par. 2 og 2. En som skyter, en som spotter. Og han kommer til å bli din bestevenn. Så nei dårlig anbefaling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Man kan skaffe seg en bondegård på landsbygda ett sted, og begynne som bonde med ku, høner, og hester med mer. Hvis du bor der alene og langt fra andre mennesker, så kan vel dette bli ganske ensomt? Fleire steder i innlandet, som f.eks. Valdres og Hedmark gror snart heilt igjen fordi det ikke finnes noen som er interesserte i å bosette seg der og holde bygninger og åker istand.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forslaget som bonde er faktisk ikke særlig dumt. Hvis du har noen dyr, så har du nok å stelle med. På sommeren har du slåtten som må utføres. En kan også begynne med hogstarbeid, for å tjene ekstra penger. Høsten kan du bruke til jakt. Det er dog mye hardt og risikofylt arbeid, og lønna er ikke all verdens.

 

Dette yrket kan du gjøre så ensomt som du bare vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...