Gå til innhold

Søker: Mest ensomme jobben i verden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har du spilt for mye COD igjen *sukk*

 

Er jo flere jobber der du kan jobbe alene, luking av blomsterbedd for kommunen / rydding av søppel. Kan fort bli en god sommer med en velfungerende Ipod.

I CoD (multiplayer) så er snipere de minst ensomme, IMO. De hopper og skyter folk med sine "utrolige" triks. Men i campagin så går man ofte med en partner på oppdrag.

 

Skarpskyttere er ensomme ulver når de er ute på oppdrag. De pleier å sitte i samme posisjon i flere uker før de eventuelt skyter eller avbryter oppdraget. Så jeg vil si at skarpskytter er en ensom jobb.

Lenke til kommentar

Skarpskyttere er ensomme ulver når de er ute på oppdrag. De pleier å sitte i samme posisjon i flere uker før de eventuelt skyter eller avbryter oppdraget. Så jeg vil si at skarpskytter er en ensom jobb.

 

Mhm, og når de ikke sitter i bushen, er de sammen med en flokk andre soldater, for ikke å snakke om selve treningstiden i militæret som innebærer deling av rom i flere år ^^

 

Regnskapsfører for små bedrifter.

Lenke til kommentar

Du vil ha en jobb der du ikke møter folk? Hva slags utdanning har du fra vgs? :)

 

Riktig. Jeg vil helst ikke bli sett av folk heller, så å plukke søppel utgår. Nattvakt/brannvakt er gode forslag.

 

Jeg har medier & kommunikasjon (generell studiekompetanse) og 20 studiepoeng fra Blindern (realfag).

Lenke til kommentar

Kan anbefale nattevakter! Har jobbet det de siste sommerene :) Får mye tid alene, samt du kan bruke tiden på det du vil. Eks lese, se film, internett osv. Usikker på hva du kan få uten å være utdannet innen fagfeltet... Er inne psyk. jeg jobber atm.

Lenke til kommentar

Mhm, og når de ikke sitter i bushen, er de sammen med en flokk andre soldater, for ikke å snakke om selve treningstiden i militæret som innebærer deling av rom i flere år ^^

 

Regnskapsfører for små bedrifter.

Hehe, sant det :tease: Men etter "opplæringen" er de jo ganske lonely.

 

Regnskapsførere er alltid i kontakt med kunder, leverandører og daglig ledere. De er ofte på seminarer og kurser for å fornye sine kunnskaper, samt følge med på nye lovendringer.

Lenke til kommentar

Er det utelukket å ta førerkort og kjøre? Lastebilsjåfører får vel mye alenetid med radioen i bilen. Da kommer du deg ut av Oslo, men før eller siden må du jo stoppe for å laste av varer eller liknende.

 

Hvis kl.C er uaktuelt kan det være mulig å finne diverse kjørejobber med mindre varebil, hadde en kompis med sommerjobb som bare kjørte rundt og fylte opp brusskap, kanskje ikke den best betalte jobben, men den møter kriteriene ganske bra

Lenke til kommentar

Som mange allerede har nevnt her, nattevakt høres ut som noe for deg (evt. hva som helst med turnus som kun har behov for en person, selv om du som regel må regne med menneskelig kontakt på dagvaktene). Flyplasser finnes overalt, og der er de som regel alltid folk på vakt (i mange forskjellige stillinger og fagfelt), selv på de minste der-ingen-skulle-tro-at-noen-kunne-fly.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...