Gå til innhold

Grand Theft Auto V krev installasjon (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

 

 

Jeg har drevet med masse stunts. har gjort historien et par ganger for og rette på dårlige valg.

utforsket hver eneste kvadrat centimeter av mappet... det er masse og gjøre :)

har aldri spilt online mer enn en gang dog, det var mye kjedeligere enn singelplayer.

Samme her, utenom at jeg aldri har fullført story. Den er dønn kjedelig. Har dog spilt halvparten av den minst 20 ganger :p

 

Samt at det er greit å fyre opp pcen og spille det med venner i sofaen og bare tulle rundt. Greit tidsfordriv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme her, utenom at jeg aldri har fullført story. Den er dønn kjedelig. Har dog spilt halvparten av den minst 20 ganger :p

 

Samt at det er greit å fyre opp pcen og spille det med venner i sofaen og bare tulle rundt. Greit tidsfordriv :)

 

vanilla online syns jeg er kjedelige saker, har gått over til 3rd part software :) men er veldig morsomt og spille med noen venner.

 

ang. historien så blir den bedre på slutten, anbefaler og gjøre den ferdig!

Lenke til kommentar

 

 

vanilla online syns jeg er kjedelige saker, har gått over til 3rd part software :) men er veldig morsomt og spille med noen venner.

 

ang. historien så blir den bedre på slutten, anbefaler og gjøre den ferdig!

Online har jeg nesten ikke spilt da ingen av mine venner spiller pc. Men jeg har spilt med dem hjemme.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...