Jump to content
Sign in to follow this  
Arodem

– Dragon Age: Inquisition er et splitter nytt kapittel (PS3, PS4, Windows, X360, XOne)

Recommended Posts

Derfor dropper BioWares neste Dragon Age-spill tretallet i tittelen.

[url="http://www.gamer.no/artikler/148287/dragon-age-inquisition-er-et-splitter-nytt-kapittel/"]Les hele saken[/url] Edited by Arodem

At de fjerner 3-tallet gjør det ikke mer tiltalende. Jeg forblir skeptisk til jeg ser en gameplayvideo eller får testet en demo. Mulig det blir kjøpt for å fullføre storyen, jeg digget eneren, noe av det beste jeg har spilt med tanke på story. Og jeg må jo få fullført den.

Billigsalg ftw! :)

[quote name='Argoniel' timestamp='1372149480' post='20690209']
At de fjerner 3-tallet gjør det ikke mer tiltalende. Jeg forblir skeptisk til jeg ser en gameplayvideo eller får testet en demo. Mulig det blir kjøpt for å fullføre storyen, jeg digget eneren, noe av det beste jeg har spilt med tanke på story. Og jeg må jo få fullført den.Billigsalg ftw! :)
[/quote]

Storyen blir ikke fullført i neste spill. Dragon Age er ingen planlagt trilogi.

De prøver vel å distansere seg fra DA2 alt de kan, men jeg tror de aller fleste er skeptiske uansett hvor mye de pynter på tittelen.

Har ingen tillit til Bioware etter DA2 og ME3.

[quote name='Stig79' timestamp='1372150199' post='20690234']
Storyen blir ikke fullført i neste spill. Dragon Age er ingen planlagt trilogi.
[/quote]

Med tanken på at Morrigan er med, så tar jeg det som en oppfølger. Kall det en saga da. Noe som utspiller seg over laaaang tid. trenger ikke å være en trilogi for min del, storyen, settingen og alt slikt er fantastisk. Fikk lyst til å spille DA igjen :tease:

Hadde det vært et nytt kapittel hadde de beholdt 3-tallet. Nå ser det jo ut som det er enda mer av det samme vi fikk i toeren.

Men hvorfor ikke bare kalle det "Dragon Age". Det er jo det EA har gjort med de fleste spillseriene sine i det siste.

Emm, 2'ern hadde jo fint lite med første spillet å gjøre, men likevel fikk det en 2'er i titelen. Dette er bare bullshit og den ordentlige grunnen forblir sjult.

Heldigvis så utsatte de release nesten ett år. Rushet som preget kvaliteten til DA2 blir forhåpentligvis ikke til stede og de er garantert klare over at de ikke har råd til flere feilsteg.