Gå til innhold

Hvem andre her liker å følge bimboer på Youtube?


Danek

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ugh... Det var et par tunge øyebryn, for å si det sånn.

 

Veldig velformulert da, skikkelig sånn politikertype.

 

Hun ville sett mye bedre ut med ravnesvart hår imo, men veldig pen da.

 

Godt funn! :wee:

 

Bra svar! Har ikke tenkt noe særlig over det, er vel sånne ting man ser bort ifra hvis man synes en person er pen osv :)

Lenke til kommentar

Bra svar! Har ikke tenkt noe særlig over det, er vel sånne ting man ser bort ifra hvis man synes en person er pen osv :)

 

Hun minner meg skikkelig om hu "baben" fra ungdomspartiet i senterpartiet. Var ikke ment noe vondt altså, jeg mener selv hun er pen men selv jeg legger merke til slike ting uansett da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei! Kom over denne jenta på youtube.

 

Føler det er litt morsomt å følge disse jentene på tuben. Det er nesten som jeg blir personlig kjent med dem, selv om de ikke vet hvem jeg er da. Som jo litt synd.

 

Men jeg kjenner at det er pirrende. Har så lyst til å bare "sexxxe" dem opp, hvis du skjønner hva jeg mener. :love:

 

Nope, ser heller på noe som er mer stimulerende for hjernen, f.eks noe som faktisk er lærerikt. Å kaste bort tid på å høre en "bimbo" snakke er totalt uinteressant. De snakker sikkert bare om klær og alt det idiotien de har oppe i hodet sitt, og de fleste bimober har jo ikke annet enn søppel i hodet. :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Hun minner meg skikkelig om hu "baben" fra ungdomspartiet i senterpartiet. Var ikke ment noe vondt altså, jeg mener selv hun er pen men selv jeg legger merke til slike ting uansett da.

 

Nei, nei herregud! :D Smaken er som baken, delt. Poenget mitt var at alle har jo skavanker, men det er bedre ting som appellerer ting underbevistheten som da gjør at du ser bort ifra det.

Lenke til kommentar

Nope, ser heller på noe som er mer stimulerende for hjernen, f.eks noe som faktisk er lærerikt. Å kaste bort tid på å høre en "bimbo" snakke er totalt uinteressant. De snakker sikkert bare om klær og alt det idiotien de har oppe i hodet sitt, og de fleste bimober har jo ikke annet enn søppel i hodet. :)

 

Hvis du hele tiden skal gå rundt å bedømme folk på utseendet så er det jo ikke rart i at du tenker sånn.

"Bimbo" er kun et image. Akkurat som du ser hippier eller metheads eller trucker og hva mer har du.

 

F.eks. Si at du ser en gother, og da tenker du: kunne aldri kledd meg sånn og at han automatisk er mindre intelligent selv om det ikke behøver å være tilfellet. Det har litt med å sette seg inn i andres sko og samtidig være høflig nok til å utøve respekt.

Lenke til kommentar

Nope, ser heller på noe som er mer stimulerende for hjernen, f.eks noe som faktisk er lærerikt. Å kaste bort tid på å høre en "bimbo" snakke er totalt uinteressant. De snakker sikkert bare om klær og alt det idiotien de har oppe i hodet sitt, og de fleste bimober har jo ikke annet enn søppel i hodet. :)

 

Ved å se på jenter du finner attraktive så slipper hjernen din ut ett stoff som heter dopamin. Hvis jeg ikke tar feil så stimulerer du hjernen da.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...