Gå til innhold

Jeg hater nye iTunes.


Anbefalte innlegg

Virkelig, som tittelen sier. Vanskeligere layout og så mange frysninger i programmet gjør meg grønn. Har brukt itunes pga ipod i sikkert 10 år snart, makan til nedgradering fra år til år.

 

 

Måtte få det ut, dog har noen ett bra alternativ for å føre musikk fra pcen over til ipod som dere synes er bra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Synes det er helt greit jeg. Kan jo være at det er PCen din som er problemet, og ikke iTunes. Har selv ikke opplevd noen frysninger, og jeg bruker den for iPhone 5.

Lenke til kommentar

Synes det er helt greit jeg. Kan jo være at det er PCen din som er problemet, og ikke iTunes. Har selv ikke opplevd noen frysninger, og jeg bruker den for iPhone 5.

 

Pcen min drar i allefall alle nye spill på best mulig grafikk og ytelse, har heller ikke hatt problem med itunes før den nye "looken".

 

Ja, kan vel degradere den-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Pcen min drar i allefall alle nye spill på best mulig grafikk og ytelse, har heller ikke hatt problem med itunes før den nye "looken".

 

Ja, kan vel degradere den-

 

Har det kommet et nytt design? Har ikke lagt merke til det. Og har aldri opplevd problemene du opplever, har du tenkt på å kontakte support?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Har det kommet et nytt design? Har ikke lagt merke til det. Og har aldri opplevd problemene du opplever, har du tenkt på å kontakte support?

 

Ser at supporten til apple har veldig mange saker som min,

det er "designet" på 11.00- hvor de har "praktiskt" fjernet mange allerede gode løsninger for å få det til å se pent ut. Leste noen tips og triks om hvordan jeg fikk opp 3-4 funksjoner som var tatt bort fra sikt. Fortsatt så er iTunes hakkete, når det kommer til ipodoverføring og frysninger når sanger flyttes rundt (i alle fall inn i itunes fra pcen.)

Lenke til kommentar

iTunes for Windows er skikkelig dårlig.

Apple har lang tradisjon for å lage skikkelig dårlig programvare for Windows, se feks. alle Quicktime versjoner fra de siste 10 årene...

Quicktime er generelt et møkkaprogram. På Windows er det litt verre også fordi det finnes så utrolig mange bedre alternativer, men tidligere så var .MOV et Quicktime eksklusivt containerformat, og man måtte ha quicktime innstallert for å bruke det.

Det kostet penger for å få fullscreen! Er det mulig...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, skal prøve ut doubletwist. Synes kanskje det værste med itunes på windows er at når den "jobber" så velger den å bare fryse, samt bruke 13 ganger lengre tid enn den behøver, istedenfor å legge til en slags progressbar. Skal sies at jeg har brukt itunes siden gen 1, så det har ikke alltid vært så dårlig som nå.

Lenke til kommentar

Du trenger strengt tatt bare iTunes for å oppdatere spilleren. Dersom du skal overføre musikk så kan svært mange avspillere gjøre dette uten iTunes.

Har ikke prøvd doubletwist, men her er en liste over alternativer.

Problemet blir kanskje hvis du har kjøpt musikk på iTunes? Vet ikke helt.

 

Problemet har ofte vært under overføring av musikk fra pcen inn i itunes, så videre til ipod. Da henger itunes seg ofte, har gjort det så og si med alle gen ipodene, så ville ikke skyldt på ipoden.

Problemet har også vært med musikk som er kjøpt på itunes men det som tok kaka nå må være designvalgene de tok for versjon 11.00. De fjernet flere funksjoner ut av synet, for å gjøre programmet mer stilreint. Brukte lang tid bare på å finne igjen disse, utrolig kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...