Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvis du hadde valget...


Anbefalte innlegg

Faktisk så kan det hende at hun er yngre enn det hun ser ut som, når folk blir veldig tynne så ser de ofte mye eldre ut. Med 5-10 ekstra kilo hadde hun garantert sett mye yngre ut.

 

Hva så? 10 år yngre uansett hvor gammel hu er på bildet.

 

 

Av de to hadde jeg villet prøvd hu til venstre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å? Det hadde ikkje hjelpt eitt einaste år i mine augo.

 

Det er ikke noe som er noe man ''tror'', folk med mer fett har mindre rynker og ser derfor yngre ut. Det er derfor det kan være vanskelig å gjette alder på feite mennesker. Ekstrem tynnhet er også forbindet med eldre, svake mennesker, så når man når ett punkt så ser man bare rett og slet eldre ut.. hun hadde sett mye mye yngre ut og mye mye bedre ut med noen kilo ekstra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva så? 10 år yngre uansett hvor gammel hu er på bildet.

 

 

Av de to hadde jeg villet prøvd hu til venstre :)

 

For meg ser hun til høyre ut som en 20-åring som er litt for tynn.

(Ikke nok rynker rundt øynene til å være mye eldre -- men smilerynker får tynne personer ganske lett.)

 

...

 

MEN... Når man kommer inn i et forhold er det lett å legge på seg 5-10 kilo, så ...

 

Høyre.

 

Men det har lite eller ingenting med vekten å gjøre;

Jeg ville valgt hun her over begge

post-110514-0-83492700-1371735644_thumb.jpg

(Og det har lite med puppene å gjøre: hun har en personlighettype jeg virkelig setter pris på)

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Når folk blir for tynne så synes det mange steder i ansiktet også,er hverken pent med for lite eller for mye.

Hun til høyre er i grenseland til å være for tynn,hun bør ikke miste flere kilo,for da blir det for lite. Hun til venstre ville jeg anbefalt at begynne å trene og spise sunnere,for veien fra frodig til smellfeit er kortere og enklere enn veien fra frodig til tynn.

 

Er det forresten bare jeg som ofte tenker at noen modeller i reklamefilmer osv. faktisk ser stygge ut siden de er så tynne?

 

Tror jeg hadde valgt hun til høyre,men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...