Gå til innhold

Final Fantasy Versus XIII har skiftet navn (PS4)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh...

 

1. Det blir stadig dyrere å utvikle spill

2. Xbone og PS4 har like arktitekturer, noe som gjør det enklere å utvikle spill på tvers av platformene

3. FFXV kommer til å bli lansert til to konsoller med små brukerbaser. Square-Enix trenger alle de potensielle kundene de kan få.

 

Vær glad for at spillet i det hele tatt blir lansert.

Lenke til kommentar

Dere som motsier og mener at SE har gjort noe bra, som f.eks "Og nå støtter de deg tilbake med å endelig gi ut FFXV."

 

DERE GJØR MEG KVALME!

 

Jeg kjøpte PS3 rett og slett kun pga spillet, aldri kom spillet på denne maskinen. HVA ER VITSEN LIKSOM?!? Jeg har faktisk gitt opp nintendo, microsoft og sony,de er kun ute etter å lure oss og få ut spenn fra lomma vår.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dere som motsier og mener at SE har gjort noe bra, som f.eks "Og nå støtter de deg tilbake med å endelig gi ut FFXV."

 

DERE GJØR MEG KVALME!

 

Jeg kjøpte PS3 rett og slett kun pga spillet, aldri kom spillet på denne maskinen. HVA ER VITSEN LIKSOM?!? Jeg har faktisk gitt opp nintendo, microsoft og sony,de er kun ute etter å lure oss og få ut spenn fra lomma vår.

Mener du å si at kapitalistiske selskap er ute etter pengene mine? Det høres meget merkelig ut.

 

Edit: Jeg har dog forståelse for de som er frustrerte over at det kommer ut til PS4 istedenfor PS3. Jeg har mindre sympati for de som er sinte fordi det også kommer ut til Xbone.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Dere som motsier og mener at SE har gjort noe bra, som f.eks "Og nå støtter de deg tilbake med å endelig gi ut FFXV."

 

DERE GJØR MEG KVALME!

 

Jeg kjøpte PS3 rett og slett kun pga spillet, aldri kom spillet på denne maskinen. HVA ER VITSEN LIKSOM?!? Jeg har faktisk gitt opp nintendo, microsoft og sony,de er kun ute etter å lure oss og få ut spenn fra lomma vår.

 

Kommer ikke spillet til både PS3 og PS4?

Lenke til kommentar

Jaja Square! Du greide å lure fansen igjenn ja!

 

Men som den siviliserte fyren jeg er skal jeg ikke klage, å heller bare kjøpe en PS4 å spille spillet når det lanseres... Selv om jeg har ventet i 6-7 år... På løftet om at det skulle komme ut til PS3... Ja ja... Men det er jo bare slike ting man glemmer å går videre med i livet. Gleder meg til FFXV :D

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva er det med dere da folkens? Drit nå i eksklusivitet, vi får endelig FFVersus13! Og det ser fantastisk bra ut! Verdenskart og luftskip, Kingdom Hearts-lignende kamper som ligner på kampene i FF7 Advent Children.

 

De som har klaget på SquareEnix de siste årene må jo være fornøyd med dette?? Det er jo et stort slett fremover for Square! Kanskje får vi endelig et verdig Final Fantast igjen!

Lenke til kommentar

ventet lenge på spillet og synd at de gjorde spillet om til en ps4 tittel. Spesielt siden jeg kjøpte en ps3 i 2012 bare for dette spillet ( og det last guardian også). men en ny konsoll betyr større sømløshet. om det er en ting jeg ønsker for square nå så er det at de får til et nytt spill på lik linje med ff7. et spill som kan dra dem opp igjen. og om absolutt optimering er hva som skal til så er jeg inn for det.

Lenke til kommentar
Jeg håper at du kødder nå.
Du har ikke peiling på hvordan lojalitet virkerDu oppfører deg som en person som plutslig kommer inn i en krig og spør. Hvorfor kriger dere ?

 

vel om jeg var i et firma som sårt trengte penger så ville jeg ikke tatt sjangsen på å fokusere på lojaliteten til folk som kjøpte spillene mine. jeg ville sett på muligheten til at flere kunne kjøpe dem. det er kjipt at de flyttet spillet til ps4 og igjen fjernet eksklusiviteten, men man må også se på square for hva det er. Det er et firma, som tar til seg penger for ting de lager. mindre penger betyr nedskjæringer, misting av jobber etc.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte PS3 rett og slett kun pga spillet, aldri kom spillet på denne maskinen. HVA ER VITSEN LIKSOM?!?

 

Kjøpte du deg PS3 ene og alene for et spill som ikke hadde kommet enda?

 

Hvorfor venta du ikke med å kjøpe maskina til du faktisk skulle bruke den? Ville sannsynligvis ha rukket å bli noen hundrelapper rimeligere på den tiden også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...