Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten slo opp :( Hva skal jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Hei! Igår så tok kjæresten å gjorde det slutt :(

Har ikke lyst å forklare i detalje om hva som skjedde her public, send en PM vis du vil vite ;)

Men back to the problem, Jeg mistenker at han er litt confused fordi det skjedde noe i livet hans som gjorde at alt braste sammen, også gjorde han det slutt pga det og han syns jeg masa for mye (jeg maser fordi jeg ville redde forholdet) Men nå har jeg mista en person jeg elsker! :(

idk what to do now :(

Spurte om jeg og han kunne snakke om dette ikvell men da sa han bare "Skal ut ikvell" Jeg har lyst å få han tilbake, eller ihvartfall få litt mere innsikt av hva som har skjedd. Forholdet har vart i nesten 2 måneder. Han sier han ser meg mere som en venn nå, han sier at han vil bare være alene og ha venner nå :(

Ellers i forholdet så har det vært kjempe bra :)

Men nå er jeg bare knust :cry: :cry:

 

Hva syns dere jeg skal gjøre? gå videre? its difficoult! Føler meg dumpet :cry:

Endret av r2d290
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært i forhold i nesten 2 måneder, begynnte med snakkinga for 3 måneder siden, det var at vi var så lik hverandre, det trak oss sammen. Begge to fant tonen og ble forelska i hverandre :) Vi har vært sammen i nesten 2 måneder og vi har hatt det kjempe bra sammen.

Endret av r2d290
Lenke til kommentar

det er jo i de første månedene man er værst forelsket. da gjør det faktisk veldig vondt. men på den gode siden tar det jo minst tid å komme over bruddet.

snakker altså etter egen erfaring.

 

som KinderLinda sier: "Dra ut med venner, vær aktiv og ha det gøy!"

funker best!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjerp deg.

 

Jeg beklaget meg. Jeg føler ikke at dette er noe grunn til å lage en forumpost. Kjærlighetssorg er veldig veldig vanlig, og Google har mer svar enn noen på dette forumet har.

 

Har vært i forhold i nesten 2 måneder, begynnte med snakkinga for 3 måneder siden, det var at vi var så lik hverandre, det trak oss sammen. Begge to fant tonen og ble forelska i hverandre :) Vi har vært sammen i nesten 2 måneder og vi har hatt det kjempe bra sammen.

 

Greit nok. Nå vet jeg ikke hva det var som gjorde at alt "braset sammen", men han virker ikke akkurat som en veldig grei gutt om han forlater deg "så" lett. Det finnes nok mange gutter du har felles interesse med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
probin skrev 11. juni 2013 - 12:30:

det er jo i de første månedene man er værst forelsket. da gjør det faktisk veldig vondt. men på den gode siden tar det jo minst tid å komme over bruddet.

snakker altså etter egen erfaring.

som KinderLinda sier: "Dra ut med venner, vær aktiv og ha det gøy!"

funker best!

 

"Kjæresten" sa at han var forelska heletiden! men etter det med legetest for å bli pilot så ble han helt knust, og vile bare trekke alle unna. Jeg skjønner han og respekterer det men vil ikke at forholdet skal bli noe særlig påvirket. Han sa etter han fikk avslag for legetesten så har han ikke følelse lenger :(

Jeg har veldig lyst for å få "gnisten" tilbake og har veldig lyst å være i forhold med han igjen. What should i do?

Endret av r2d290
Lenke til kommentar

Jeg har veldig lyst for å få "gnisten" tilbake og har veldig lyst å være i forhold med han igjen. What should i do?

 

Ta det med ro, og respekter at han vil ha litt avstand.Tydelige at det å bli pilot er noe han har drømt om lenge, og det er ett hardt slag for ham at han ikkje kan bli det.

 

Så slapp av (eg veit det er vanskelig) og respekter at han vil ha litt avstand. Vis at du bryr deg, men ikkje nødvendigvis kvar dag. Vær en venn som han vil ha.

Lenke til kommentar

Jeg beklaget meg. Jeg føler ikke at dette er noe grunn til å lage en forumpost. Kjærlighetssorg er veldig veldig vanlig, og Google har mer svar enn noen på dette forumet har.

Ikke rakk ned på noen som ber om hjelp, samme hva du personlig tenker om problemstillingen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Dragavon skrev 11. juni 2013 - 13:13:

Ta det med ro, og respekter at han vil ha litt avstand.Tydelige at det å bli pilot er noe han har drømt om lenge, og det er ett hardt slag for ham at han ikkje kan bli det.

Så slapp av (eg veit det er vanskelig) og respekter at han vil ha litt avstand. Vis at du bryr deg, men ikkje nødvendigvis kvar dag. Vær en venn som han vil ha.

Ja sant! han har drømt om det i 10 år

Tror dere han vil komme tilbake til meg? om et par dager/uker? Eller skal jeg gi opp? Jeg sa til han

Jeg: "så grunnen for at du slo opp er at jeg maste så mye og du har ingen følelse lenger?"

Han: "Ca det i think :/"

Men den dagen han gjorde det slutt så sa han på melding at han veit ikke hva han vil gjøre, livet hans var fuckt opp (Nå er livet mitt også fucked) og han veit ikke om han har følelse for meg lenger :/ etter legeteste var han usikker på om han har følelse for meg. Det har gåd 6 dager nå, ifra han var på legetesten. What do you guys think? Tror dere han vil komme tilbake etter en stund? eller finne seg ny?

Endret av r2d290
Lenke til kommentar
Dragavon skrev 11. juni 2013 - 16:17:

Eg tror at akkurat no er fyren så skuffa at han ikkje veit kva han vil, hverken på det eine eller det andre planet.

Jo mere du maser no jo mindre er sjansen for at han vil finne tilbake til deg.

 

Okey, så jeg skal bare holde stilt en stund? Har dette skjed noen andre? og dere har funnet tilbake til hverandre?

Hva syns dere jeg burde gjøre? holde litt avstand?

Endret av r2d290
Lenke til kommentar

Jeg personlig vet at når jeg er i forhold eller når jeg er deppa, er det aller verste motparten/venner kan gjøre å mase. Da vil jeg ha tid for meg selv, drite litt i livet og drikke meg sørpings som regel.

 

Med fare for å virke krass: om han sier han ikke har følelser for deg lenger, så har han nok ikke det. Det er mulig han sa det fordi det var det du ville høre. Jeg har selv gjort det samme, jeg var i forhold med ei jente jeg trodde jeg var forelska i, men det viste seg at jeg bare ville like henne, men hadde ingen faktiske følelser for henne.

Lenke til kommentar

Eloquent skrev 11. juni 2013 - 16:51:

Jeg personlig vet at når jeg er i forhold eller når jeg er deppa, er det aller verste motparten/venner kan gjøre å mase. Da vil jeg ha tid for meg selv, drite litt i livet og drikke meg sørpings som regel.

Med fare for å virke krass: om han sier han ikke har følelser for deg lenger, så har han nok ikke det. Det er mulig han sa det fordi det var det du ville høre. Jeg har selv gjort det samme, jeg var i forhold med ei jente jeg trodde jeg var forelska i, men det viste seg at jeg bare ville like henne, men hadde ingen faktiske følelser for henne.

 

Ble bare sånn pluselig etter denne lege atesten at han ikke kan føle noe

Endret av r2d290
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Okey, han sier han skal på date i neste helg :/ Well time to move on! De siste dagene har jeg prøvd å ikke skrie noe til han, og det funka dårlig (Har lyst å være venn hans da, men først vil jeg bare komme over sorgen. vis han ønsker kontakt så får han sende melding xD) sender altid en melding I just want to forget everything, kjærlighetsorg er så kraftig But i gone try again Veit dere hvor lang tid det tar før man har mistet interesse helt for en person?

Endret av r2d290
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...