Gå til innhold

Ubisoft baner vei med bilspillet The Crew (PS4, Windows, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Traileren og det de trakk fram som nyvinninger ved spillet høres da kjempeflott ut, men må innrømme at jeg ble litt skuffet av gameplayet. Får bare håpe at dette blir en mer åpen, større versjon av Burnout Paradise med bedre onlinefunksjoner. Håper også at selve kjøringen er brukbar, for er det noe som fullstending ødelegger et bilspill så er det at kjøringen føles feil.

Lenke til kommentar

Traileren og det de trakk fram som nyvinninger ved spillet høres da kjempeflott ut, men må innrømme at jeg ble litt skuffet av gameplayet. Får bare håpe at dette blir en mer åpen, større versjon av Burnout Paradise med bedre onlinefunksjoner. Håper også at selve kjøringen er brukbar, for er det noe som fullstending ødelegger et bilspill så er det at kjøringen føles feil.

For guds skyld NEI!!! Paradise er jo i alle fall ikke noe mål å sette seg, og langt fra det beste spillet i serien heller, hverken med tanke på gameplay eller gamemodes... Det mangler jo til og med Crash Junction... Endret av serpentbane666
Lenke til kommentar

Tror spillet fort kan være noe som går i glemmeboksen for min del da jeg gjerne ønsker spill som byr på litt mer realisme når det kommer til selve kjørefysikken.Men skal følge litt med for å se hvordan det blir.

 

Konseptet virket ganske engasjerende fra starten av, men så fort de kom til ingame footage ble jeg helt paff. Nok en elendig kjørefysikk. Det ser jo ut som hovercraft-biler som flyter over bakken. For min del er kjørefysikken også viktig for at et bilspill blir bra. Det behøver nødvendigvis ikke være realistisk, men denne hover-tendensen gjør meg vondt i hjertet.

 

Men vi kan jo håpe det endrer seg til ferdig lansert produkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...