Gå til innhold

Følg Ubisofts E3-presentasjon nå!


Anbefalte innlegg

Tom Clancy's The Division så faktisk ikke så gale ut. Jeg er mer Third Person gamer en FPS, så dette er likey likey :thumbs:

 

Som jeg sa her: Skrevet 6. juni 2013 - 17:10 Ubisoft: Se mer i fra et bilspill som ryktet sier Ubisoft lager, mer Watch Dogs!

Bra jeg fikk vite mer av deres kommende bilspill The Crew

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det så jo helt sykt gøy ut...og for en grafikk!

Til å være et MMO så var det svært så imponerende ja. Det kunne jo lett ha vært singleplayer.

 

Lurer på hvor stort og omfattende det er. Hvis mappet vi så på slutten der var alt, så regner jeg med at en server har maks 100 spillere? Fremdeles morsomt da. Litt sånn DayZ aktig uten zombies og i et urbant miljø.

Endret av oophus_3do
Lenke til kommentar

Watch_Dogs har allerede imponert meg tidligere av hvor utrolig skarpt det spillet ser ut. Call of Duty: Ghosts var som forventet grafikkmessig. The Division derimot ga meg skikkelig hakeslep. Denne konsollgenerasjonen kommer til å være skikkelig digg for oss som er grafikkhorer :D

 

De nye Trials spillene gjorde meg foresten også meget spent. Håper bare at iallefall den nye trials som er på konsoll fortsatt har editor og mulighet for å dele ut brett med andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...