Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Organisasjonsatferd og ledelse eksamen! (ORG3402)


Anbefalte innlegg

 

 

Jeg kjøpte kurset på enkeleksamen.no for 399 kr, der ligger løsningsforslag på alle oppgavene :-)

Vet du om det er noen oppgaver det er mer sannsynlig å få enn andre? Vet de fikk oppgave 5 og 8 til våren i fjor, og oppgave 7 og 9 til høsten i fjor (de som konta regner jeg med). Er det da så sannsynlig at vi får disse oppgavene? Hadde jo blitt betraktelig mindre å lese på om man kunne utelukke noen, men samtidig en ganske stor risk. Vet ikke helt hva jeg skal satse på jeg. Hva tror du? :-)

 

Hei, jeg er ser at enkeleksamen.no har fjernet løsningsforslagene til dette faget. Derfor lurte jeg på om det var mulig å kjøpe disse løsningsforslagene av deg? :)

 

Hei. Har du fortsatt løsningsforslagene til dette faget? Tror enkeleksamen.no har fjernet løsningsforslagene fra sin side. Betaler gjerne for dette.

 

Jeg har det. Send PM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

 

 

 

Jeg kjøpte kurset på enkeleksamen.no for 399 kr, der ligger løsningsforslag på alle oppgavene :-)

Vet du om det er noen oppgaver det er mer sannsynlig å få enn andre? Vet de fikk oppgave 5 og 8 til våren i fjor, og oppgave 7 og 9 til høsten i fjor (de som konta regner jeg med). Er det da så sannsynlig at vi får disse oppgavene? Hadde jo blitt betraktelig mindre å lese på om man kunne utelukke noen, men samtidig en ganske stor risk. Vet ikke helt hva jeg skal satse på jeg. Hva tror du? :-)

 

Hei, jeg er ser at enkeleksamen.no har fjernet løsningsforslagene til dette faget. Derfor lurte jeg på om det var mulig å kjøpe disse løsningsforslagene av deg? :)

 

Hei. Har du fortsatt løsningsforslagene til dette faget? Tror enkeleksamen.no har fjernet løsningsforslagene fra sin side. Betaler gjerne for dette.

 

Jeg har det. Send PM

 

Hei,
Enkeleksamen selger ikke lenger organisasjonsatferd og ledelse, men vi gir det ut gratis.

Kurset består av 13 oppgaver med løsningsforslag. Det ble laget i 2012 og enkelte av oppgavene kan derfor avvike fra de dere vil få på eksamen, men de aller fleste skal være like. Det står at kurset er "utgått" fordi noen av oppgavene er endret litt på siden 2012.

Organisasjonsatferd og ledelse finner dere gratis her: http://enkeleksamen.no/gratiskurs/organisasjonsatferd-og-ledelse

NB: Du må være logget inn på enkeleksamen.no for at linken skal fungere.

Med vennlig hilsen

Dipanshu Sharma

Kursholder hos Enkeleksamen.no

Endret av Dipanshu
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er det noen som har noen meninger om hvilke oppgaver som vil bli gitt på Organisasjonsadferd og ledelse eksamen?


Har skrevet en disposisjon til alle oppgavene, men det sitter langt inne å pugge på samtlige. Noen som har noen stalltips på hvilke som kan elimineres?


Lenke til kommentar

 

 

Ser dere bort ifra oppgavene 6 og 11 også siden de ble gitt i vår 2014?

jeg gjør det :)
Godt å vite at noen gjør som meg her ihvertfall . Hvor langt har du kommet ?

 

ja måtte avgrense det litt!! faen meg jævlig kjedelig stoff og hvordan skal man klare liksom å huske alt fra de 13 oppgavene..?! jeg satser på 2,4,6,8,10,12, litt risky men det få gå i verste fall så få jeg ta det opp igjen jeg skal sarte med oppgave 12 idag..litt seint ute men brukte for lenge på statistikken ..

Lenke til kommentar

 

 

 

Ser dere bort ifra oppgavene 6 og 11 også siden de ble gitt i vår 2014?

 

jeg gjør det :)
Godt å vite at noen gjør som meg her ihvertfall . Hvor langt har du kommet ?

ja måtte avgrense det litt!! faen meg jævlig kjedelig stoff og hvordan skal man klare liksom å huske alt fra de 13 oppgavene..?! jeg satser på 2,4,6,8,10,12, litt risky men det få gå i verste fall så få jeg ta det opp igjen jeg skal sarte med oppgave 12 idag..litt seint ute men brukte for lenge på statistikken ..

Jeg har ikke jobbet så særlig mye med dette faget heller , så bruker sammendragene fra enkeleksamen.no. Så slipper jeg å se på boka, så du satset på 6 av 13 oppgaver ? Oppgave 6 har jo allerede blitt gitt fjor så mest sannsynlig vil den ikke bli gitt igjen iår. Jeg leser på oppgave 4 Idag , bruker 4-5 timer daglig til å oppsummere oppgavene og pugge ... Begynte på søndag og jeg er veldig sein ute men det får gå ...

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Ser dere bort ifra oppgavene 6 og 11 også siden de ble gitt i vår 2014?

jeg gjør det :)
Godt å vite at noen gjør som meg her ihvertfall . Hvor langt har du kommet ?
ja måtte avgrense det litt!! faen meg jævlig kjedelig stoff og hvordan skal man klare liksom å huske alt fra de 13 oppgavene..?! jeg satser på 2,4,6,8,10,12, litt risky men det få gå i verste fall så få jeg ta det opp igjen jeg skal sarte med oppgave 12 idag..litt seint ute men brukte for lenge på statistikken ..

Jeg har ikke jobbet så særlig mye med dette faget heller , så bruker sammendragene fra enkeleksamen.no. Så slipper jeg å se på boka, så du satset på 6 av 13 oppgaver ? Oppgave 6 har jo allerede blitt gitt fjor så mest sannsynlig vil den ikke bli gitt igjen iår. Jeg leser på oppgave 4 Idag , bruker 4-5 timer daglig til å oppsummere oppgavene og pugge ... Begynte på søndag og jeg er veldig sein ute men det får gå ...

 

jeg har selv ikke lest så mye på faget, bare litt når jeg måtte gjøre arbeidskravene. jeg har selv de notatene fra enkeleksamen, men huske at noen av oppgavene er endret så må fikse også, så tror imorgen eller på fredag begynner jeg å pugge dem. jeg bruker selv 4-5 timer å gjøre et spørsmål :) ja, for hvis du ser på gamle eksamener så har de andre har blitt gitt i tidligere eksamener..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...