Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Organisasjonsatferd og ledelse eksamen! (ORG3402)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vår foreleser har laget en mappe som omhandler eksamen på itslearning. Det er tre oppgaver han har markert ut i rødt. Oppgave 10, 11 og 12. Kan ikke huske hvorfor han har gjort det, noen som vet hvorfor akkurat disse oppgavene er markert?

 

Foreleseren nevnte også noe om at en oppgave garantert ikke ville bli gitt på eksamen fordi den var for omfattende. Noen som aner hvilken?

Har du funnet ut hvorfor de var markert i rødt?

Lenke til kommentar

Jeg hadde denne eksamen for 2 år siden og skal konte den imorgen. Har derfor ikke vært i forelesninger, men er det noen her som har det og kan bekrefte at det er i år, som tidligere år, utelukket at oppgave 1 kommer? Tidligere år vet jeg at foreleser har sagt at denne ikke vil komme, og håper bare det er slik i år også.

Lenke til kommentar

Jeg hadde denne eksamen for 2 år siden og skal konte den imorgen. Har derfor ikke vært i forelesninger, men er det noen her som har det og kan bekrefte at det er i år, som tidligere år, utelukket at oppgave 1 kommer? Tidligere år vet jeg at foreleser har sagt at denne ikke vil komme, og håper bare det er slik i år også.

Da er vi i samme båt. Hatt altfor lite tid til denne, så har litt noia :) Sitti inne hele helgen og lest. 

 

Er det noen som vet om det pleier å være en sammenheng mellom arbeidskrav og eksamen? Sitter med følelsen av at dette er ren bingo og loddtrekning. Oppg 1 kommer ikke.

Lenke til kommentar

 

Jeg hadde denne eksamen for 2 år siden og skal konte den imorgen. Har derfor ikke vært i forelesninger, men er det noen her som har det og kan bekrefte at det er i år, som tidligere år, utelukket at oppgave 1 kommer? Tidligere år vet jeg at foreleser har sagt at denne ikke vil komme, og håper bare det er slik i år også.

Da er vi i samme båt. Hatt altfor lite tid til denne, så har litt noia :) Sitti inne hele helgen og lest. 

 

Er det noen som vet om det pleier å være en sammenheng mellom arbeidskrav og eksamen? Sitter med følelsen av at dette er ren bingo og loddtrekning. Oppg 1 kommer ikke.

 

Pleier vel som regel å være en sammenheng ja, men nå vet jeg ikke hvordan årets arbeidskrav har vært, men tidligere så har det vært innom alle temaene like godt fordelt. Det blir bare ren loddtrekning på hva vi kommer til å få imorgen. Bra at vi kan ekskludere oppg 1 hvertfall! Jeg satser på personlighet og ledelse & administrasjon :thumbup:

Lenke til kommentar

 

 

Jeg hadde denne eksamen for 2 år siden og skal konte den imorgen. Har derfor ikke vært i forelesninger, men er det noen her som har det og kan bekrefte at det er i år, som tidligere år, utelukket at oppgave 1 kommer? Tidligere år vet jeg at foreleser har sagt at denne ikke vil komme, og håper bare det er slik i år også.

Da er vi i samme båt. Hatt altfor lite tid til denne, så har litt noia :) Sitti inne hele helgen og lest. 

 

Er det noen som vet om det pleier å være en sammenheng mellom arbeidskrav og eksamen? Sitter med følelsen av at dette er ren bingo og loddtrekning. Oppg 1 kommer ikke.

 

Pleier vel som regel å være en sammenheng ja, men nå vet jeg ikke hvordan årets arbeidskrav har vært, men tidligere så har det vært innom alle temaene like godt fordelt. Det blir bare ren loddtrekning på hva vi kommer til å få imorgen. Bra at vi kan ekskludere oppg 1 hvertfall! Jeg satser på personlighet og ledelse & administrasjon :thumbup:

 

Arbeidskrav er endret slik at de gir noen av oppgavene som arbeidskrav. Noen skrev tidligere at oppgave 7 og 10 ble gitt som arbeidskrav i høst, og da kom 7 og 9 på eksamen. Dette semesteret har oppgave 5, 7 og 10 vært gitt som arbeidskrav.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...