Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Organisasjonsatferd og ledelse eksamen! (ORG3402)


Anbefalte innlegg

 

 

 

Ser at det er noen andre her som også tar dette drittfaget i år.

 

Har også Økonomi-og virksomhetsstyring så har ikke hatt mye tid å lese på. Startet i går, men leser, skriver notater og tankekart til hver av oppgavene så håper jeg at det går.

 

Har de virkelig hintet til at oppgave 1, 3 og 11 kan komme i år til førsteårs studentene?

Jeg tar opp faget men har ikke vært på forelesningene. Men har alltid hørt at oppgave 1 ikke kan komme på eksamen grunnet mye pensum men man vet aldri. Gruer meg selv veldig mye.

 

Det beste for deg vil være å skrive alle oppgavene slik som du ville besvart og pugge på det. Det er slik jeg gjør det :)

 

Håper noen flere kan komme med innspill.

Jepp, er akkurat det jeg skal gjøre!

 

 

?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser at oppgave 6 og oppgave 12 har blitt kombinert på de to siste eksamene, så noe sier meg at sjansen for å få noen av de er veldig liten. Er det noen oppgaver dere utelukker eller øver mer på enn andre?

 

Jeg tror kanskje oppgave 3 kommer. 

 

Noen som vet hvor det var to eksamener vår 16? 

Lenke til kommentar

Styrker man hvis man ikke svarer på begge oppgavene på kombinasjonsoppgaven

Jeg er usikker, men hvis du skriver bra om den ene delen av oppgaven så tviler jeg på du stryker, men får kanskje heller lavere karakter

Lenke til kommentar

 

Oppgave 1 var på eksamen for et eller to år siden, så det er nok ikke så lurt å utelukke den lengre...

 

Siden de andre nevner oppgave 1, 3 og 11 så tror jeg kanskje oppgave 1 og 3 kommer siden oppgave 11 ble gitt til høst. Vanskelig å vite :(

 

 

Jeg tror ikke vi får både 1 og 3, tror vi får en fra oppgave 1-7 og en fra 8-13. Ja oppgave 11 ble gitt i fjor, men de har gitt samme oppgave to år på rad tidligere

Lenke til kommentar

 

 

Oppgave 1 var på eksamen for et eller to år siden, så det er nok ikke så lurt å utelukke den lengre...

 

Siden de andre nevner oppgave 1, 3 og 11 så tror jeg kanskje oppgave 1 og 3 kommer siden oppgave 11 ble gitt til høst. Vanskelig å vite :(

 

 

Jeg tror ikke vi får både 1 og 3, tror vi får en fra oppgave 1-7 og en fra 8-13. Ja oppgave 11 ble gitt i fjor, men de har gitt samme oppgave to år på rad tidligere

 

 

Det er sant :)

Lenke til kommentar

Huff! Jeg klarer ikke å øve på ORG. Velger å ikke møte opp på eksamen. Mister et eksamensforsøk, men bryr meg ikke. Tar heller konteeksamen. Da får jeg hele sommerferien til å øve. 

 

Høres digg ut det, men jeg kjenner meg selv på godt at jeg vet det ikke blir noe lesing på org i sommerferien. I tillegg så blir det ekstra mye å fokusere på til høsten igjen. Skal heller ikke se bort i fra at jeg kan stryke på andre eksamener denne våren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...