Gå til innhold

Anmeldelse: The Last of Us (PS3)


Anbefalte innlegg

Er nok ikke en casual gamer du. Er en hardcore gamer. Var ihvertfall... har jo ikke kommet noe bra på flere år nå.

Slå opp casual gamer vs hardcore gamer på google så vil du nok skjønne forskjellen.

Skal jeg fly combat sim så er det ikke Ace Combat, men Falcon BMS. Skal jeg race så er det ikke Grid eller Forza (arcade spill), men iRacing.

Spilla jeg nevnte er spill som er knakende bra. Er ikke kun de jeg har spilt. Kan sikkert nevne ALLE de gode spillene jeg har spilt men utifra hva du skriver så tror jeg ikke det vil synke helt inn...

Du er fet ass! Kan jeg kysse føttene dine?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, du har det moro med hersketeknikker. Gøy!

 

Nå har ikke jeg noe behov for å betegne meg som hardcore, så det der biter ikke på meg. Har heller ikke noe behov for å kalle andre softcore for å gjøre de forbanna.

Gaming er ikke en bragd i seg selv, vet du, så det er lite vits i å skryte av det.

 

Men nå har jeg sagt det jeg vil si. Har lite behov for å diskutere mer med sånne som deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så.....du får ikke spilt The Last of Us til uka du da? Nei nei......det skal jeg :D:fun:

 

nei jeg gjør jo da selvsagt ikke det. kunne godt tenkt meg å testa det, men er nok av andre bra spill på pc å kose seg med. PS3 grafikken er jo elendig, men så er jo konsollen 6 år gammel.

Endret av Blazer
  • Liker 2
Lenke til kommentar

nei jeg gjør jo da selvsagt ikke det. kunne godt tenkt meg å testa det, men er nok av andre bra spill på pc å kose seg med. PS3 grafikken er jo elendig, men så er jo konsollen 6 år gammel.

 

Grafikk gjør ikke et spill. Som PC spiller burde du av alle skjønne dette?

En ekte gamer går der spilla er og lar seg ikke begrense av hardware! Hail GAMERS!!! :p

 

System Shock?

 

Tampen brenner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Grafikk gjør ikke et spill. Som PC spiller burde du av alle skjønne dette?

En ekte gamer går der spilla er og lar seg ikke begrense av hardware! Hail GAMERS!!! :p

 

selvsagt er spill mer en grafikk, men å spille et spill som det der med dårlig grafikk blir kjedelig for meg.

f.eks far cry 3. og crysis 1 var veldig bra spill, men hadde de ikke hatt slående grafikk så hadde det ikke vært såå gøy.

 

men er vel smak og behag, jeg er kravstor når det kommer til grafikk.

 

 

Lenke til kommentar

nei jeg gjør jo da selvsagt ikke det. kunne godt tenkt meg å testa det, men er nok av andre bra spill på pc å kose seg med. PS3 grafikken er jo elendig, men så er jo konsollen 6 år gammel.

 

Vi får vel bare kose oss med ArmA da. Og De første Fallout spillene .. Vi "PC Gamers" har det ikke bra i heletatt eller hva?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Visste jeg kjente igjen avataren din. Lenge sia jeg spillte System spilla nå, savner disse spilla.....

 

Men hvorfor sitter jeg her og kaster bort tia mi, når det er flott vær ute og venna mine vil ha meg med på gitarspill og black jack og film!?!? Hade a!!! Fuck gaming, ferdig med det. bare drittspill om dagen. Selv The last of us vil suge: Kan se gjennom vegger, dum A.I (går rett forbi fiender man har drept), hører ikke Ellie når hun snakker drit høyt og de er rett ved, fiender slutter å følge deg når du går gjennom en dør som er til et nytt område.

Er så my fail i dagens spill at det hele blir en kunstig opplevelse

  • Liker 1
Lenke til kommentar

No har det skjedd før at heile spelpressa har hatt eit kollektivt drypp og genierklært middelmådige ting, men 10/10 frå omtrent alle eg har for vane å stole på (unntatt RPS, av openberre årsaker) gjer at eg kunne tenkje meg å spele dette.

 

Var det sånn at PS4 ikkje var bakoverkompatibel? Får se om eg kan tuske til meg ein PS3 billeg i så fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, for det er eit 1:1-tilhøve mellom det å vere eit bra spel og kva for plattform det er på. Jesus.

 

Rekner med at om ein er i denne tråden for å forklare alle kor synd det er at The Last of Us ikkje er på PC/Xbox/iPhone og dermed HEILT KLART ikkje er verdt tida di, så handlar nok det meir om ein krampeaktig trang til å rettferdiggjere at valet ditt av plattform saman med det litt snåle konseptet om å berre ha ein plattform, no hindrer deg i å spele noko du eigentleg har veldig lyst til å spele.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...