Gå til innhold

4 år gammel telefon


Anbefalte innlegg

Ja, jeg er tidvis litt flau over denne gamle telefonen, men må man bytte ofte? I gamle dager hadde man ting til de gikk i stykker. Et TV hadde man i mer enn 10 år. Hvor gammel mener dere en telefon bør bli før den byttes ut?

 

Telefonen er en Samsung GT S5600. Kjøpt akkurat på den tiden man fikk vite hva en smart telefon var. Utrolig ugunstig tidspunkt. Rett før Galaxy kom. Dette app hysteriet var vel heller ikke kommet i gangt i slutten av 2009. Senere i år skal jeg ha ny da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har telefonene mine i 1-1,5 år. Og når den tiden har gått og jeg ser meg lei av telefonen selger jeg den til en trengende kompis/familiemedlem for en fornuftig lav pris å kjøper en ny til meg selv. Telefonene mine pleier å være fult brukbare etter denne tiden med bare ytre slitasje.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf

Bruk telefonen til den ikke virker lengre, eller du er grundig lei og ting går tregt.

Kjøper du en SGS4 nå, kan du fort regne med å ha den i 3-4 år.

Lenke til kommentar

Jeg pleier å ha telefoner til de går i stykker, eller til de blir så dårlige/utdaterte at jeg ikke kan bruke de til det jeg vil lengre. Siste telefon jeg hadde var htc desire hd, hadde den i 2 år, men har nylig kjøpt ny fordi mikrofonen sluttet å fungere, og en del andre problemer.

 

Hadde den fungert greit hadde jeg ikke byttet.

Lenke til kommentar

Det er vel egentlig ikke noe å være flau over. Jeg er enig med de andre i tråden; kjøp ny når den du har ikke oppfyller dine krav lengre, den blir ødelagt eller du rett og slett bare vil oppgradere.

Personlig bytter jeg telefon når det gamle blir for treg eller til den ikke funker som den skal. Jeg gikk fra HTC Desire (som jeg kjøpte når den var relativt ny) til SGS3 (kjøpt i høst). Det var en fantastisk overgang! De kan i bunn og grunn gjøre mye av det samme men SGS3 er en i annen verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...