Gå til innhold

Multicom Kunshan P150S/P170S tråden


Anbefalte innlegg

Tror jeg går for P150SM. Den er minst bling, er ikke så fan av det. Blir veldig Alienware utsende noe som er litt vel mye for meg. P150SM virker også tynner :)

 

Lagt til i etter tid: Hei, da har jeg bestilt meg en multicom bærbar og gleder meg veldig! http://www.multicom.no/Kunshan-P150S-Full-HD-Matt-Intel-i7-4700MQe-16GBe-240GB-SSD-750GB-Hdde-GeForce-GTX-780M-4GBe-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c1000042/p10624832

Noe jeg burde tenkte på, huske å gjøre, fikse, tweake eller hva enn det skal være når jeg får laptopen? :)

Endret av ISKisac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

:w00t: Det er faktisk en svært interessant maskin, gleder meg til tester av den. Håper kjøleløsningen faktisk fungerer så bra og stille som de hyper den opp til. Og med intel iris grafikk går det ann å spille de fleste spill også på lavere detaljnivåer.

 

Eneste jeg ikke klarte å finne i specsa er om den har bakbelyst tastatur, noe jeg for all del håper den har!

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

 

Sweet! Denne kan bli aktuell for meg hvis jeg klarer å vente så lenge, og hvis den er rimeligere en P150S'en. Intels nye skjermkort er et bra kompromi, spesielt for linux-brukere hvor det kan være kronglete å bytte mellom dedikert og integrert skjermkort.

 

@Multicom: Når offentliggjør dere prisen? Det ville også vært snadder om maskinen kom med en 30 eller 60GB mSATA systemdisk og en 2.5" 500GB 7200RPM eller 1TB 5200RPM.

Lenke til kommentar
Sweet! Denne kan bli aktuell for meg hvis jeg klarer å vente så lenge, og hvis den er rimeligere en P150S'en. Intels nye skjermkort er et bra kompromi, spesielt for linux-brukere hvor det kan være kronglete å bytte mellom dedikert og integrert skjermkort. @Multicom: Når offentliggjør dere prisen? Det ville også vært snadder om maskinen kom med en 30 eller 60GB mSATA systemdisk og en 2.5" 500GB 7200RPM eller 1TB 5200RPM.

 

Hei "messo" :) Prispunktet vil ligge lavere enn P150S. Vi slipper pris og "kjøpsknapp" så snart vi har fått en mer bekreftet leveringstid, noe som trolig skjer i løpet av juli.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei "messo" :) Prispunktet vil ligge lavere enn P150S. Vi slipper pris og "kjøpsknapp" så snart vi har fått en mer bekreftet leveringstid, noe som trolig skjer i løpet av juli.

 

Hallo Multicom. Bare lurer på om denne vil få IPS-skjerm som system76 sin lignende maskin? Isåfall er denne hva jeg leter etter; en stillegående, kraftig, linux kompatibel PC med skjerm for bildebehandling og grafikk for ikke-alt-for-krevende spill i ny og ne. Hadde maskinen kommet med mSATA-disk til OS og f.eks en 1TB-disk til lagring hadde den vært perfekt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hallo Multicom. Bare lurer på om denne vil få IPS-skjerm som system76 sin lignende maskin? Isåfall er denne hva jeg leter etter; en stillegående, kraftig, linux kompatibel PC med skjerm for bildebehandling og grafikk for ikke-alt-for-krevende spill i ny og ne. Hadde maskinen kommet med mSATA-disk til OS og f.eks en 1TB-disk til lagring hadde den vært perfekt ;)

 

Hei! Den kommer med IPS. Systemdisk og lagring på ferdigmodell av denne er faktisk ikke bestemt enda. Skal ta med dine synspunkter når vi diskuterer innhold. Ha en flott kveld!

 

Redigert svar: Beklager feil informasjon, det ble blingset på hvilken modell som ble referert til. Multicom Arctic W740S har ikke IPS skjerm per idag.

Endret av Multicom
Lenke til kommentar

@Multicom Når kommer Clevo laptopen med 2 GPUer?

 

Hei! Du har fått svar på egen mail. Vi snakker trolig sensommer eller høst. Det er dessverre alltid større sansynlighet for at komplikasjoner oppstår et sted i kjeden når det dreier seg om de mest avanserte maskinene. Håper alt går på skinner og at vi får barebones og skjermkort snart. Ha en flott dag! :-)

Lenke til kommentar

Hei! Den kommer med IPS. Systemdisk og lagring på ferdigmodell av denne er faktisk ikke bestemt enda. Skal ta med dine synspunkter når vi diskuterer innhold. Ha en flott kveld!

 

Ikke værst! Den raskeste mSATA'en til OS og den roligeste 1TB'en tilgjengelig til lagring = tre tomler opp :)

Har virkelig tro på denne maskinen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den kommer med IPS.

Tror det kan lønne seg å opplyse på nettsidene at maskinen har IPS skjerm :) Dette er et viktig salgsargument for digitale artister i alle former og fasonger. Det at maskinen er linux-vennlig er også et viktig poeng for mange.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei forumbrukere! Det har skjedd en feil her i et svar, da det er misforstått hvilken modell som var "denne".

 

Multicom Arctic W740S har ikke IPS skjerm.

Mulighet for bestilling vil skje så snart vi har en mer bekreftet leveringstid, trolig iløpet av juli.

Prisen vil omtrent ligge som Multicom Xishan W650S (denne har forøvrig IPS skjerm).

 

Beklager feilinfo!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...