Gå til innhold

Multicom Kunshan P150S/P170S tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Innvendig er det nok akkurat samme innhold, Utvendig er det forskjeller, på utseendet. Notebookcheck.net mener at byggekvaliteten (det utvendige "skallet") på xxx7-modellene er hakket dårligere enn på xxx0-modellene. Litt mindre presisjon i sammenføyninger og sånn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Nettopp blitt stolt eier av en P157S og hvordan steller dere den for best holdbarhet? Da tenker jeg på fjerning av støv så ikke GPUen dauer. Noe jeg har erfart tidligere. Mitt største mareritt er å sende inn PCer på rep.

 

:p

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg kommer meg inn på bios? trenger det sårt! har prøvd alt av kjente bios knapper, men kommer ikke inn!

På P150S holder man inne F2 under boot for å komme inn i BIOS og F7 for å få opp en boot-meny, såvidt jeg kan huske.

Endret av eirki
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei guys. I have question regarding keyboards on P170 models.

I am probably going to purchase P170S with norwegian keyboard from multicom.

And I've read so many complains, in various reviews, about keyboards on P170H/E/S in general, no matter what language layout.

Is it really that bad?

Endret av HQS
Lenke til kommentar

Depends on who you ask, doesn't it? Me - no problems whatsoever. The letter keys are all QWERTY, but there may be some differences in placement within the numpad area, and some size differences (enter or return key, for example), from what we know to be "standard" setup.

Endret av thomit
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Well, I am aiming the question mainly for owners ;) and I am well aware, that everyone has different opinion.

 

So you are saying it's possible to get use to it? I have read complains about need to use Fn button to use HOME/END or Prt Scnr keys, or the redundant key next to the SPACE from the right side...

 

Small little flaws that allegedly makes experience from the keyboard very bad.

Endret av HQS
Lenke til kommentar

I guess it can be frustrating if you are a skilled and fast typist, and used to have the keys "where they should be", and with multi-functions that are standard, But as I said, for me it's not a problem. On mine I don't need to press Fn to use neither Home nor End. These keys are all "normal". Print Screen too. But I can't speak for later models from Clevo; mine is 4 years old.

 

PS. I do have alternative PgUp, PgDn, Home and End keys, where you need to press Fn; these are on the arrow keys. But since I have the same keys on the 7,9, 1 and 3 key on the numpad, it's all right.

Endret av thomit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Skjønner ikke greia med at Metro er krevende? Kjører på 60 fps på max settings. Noen kompiser med stasjonær sier de ikke drar det på max. De har 670 og 770 kort og en av Intel 4 serien 3 ghz +

 

Kjører P157S

 

Strålende fornøyd med ytelsen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Er det trygt å spille med GPU på 80 grader?

 

Under Metro Last light blir den 83

 

Men i Rage blir den bare 59. Hvis man spiller med 80 grader over lengre perioder må vel GPUen daue etterhvert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...