Gå til innhold

Multicom Kunshan P150S/P170S tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken GPU er det i 14"?

 

Hej ISKisac

 

Jeg kan beklageligvis ikke kommentere på de specifikke konf. muligheder før tidligst imorgen. Jeg vender derfor tilbage til dig, snarest muligt.

 

Med venlig hilsen

 

Karina Hansen

Dell | Social Media & Communities Professional

Følg os på Twitter: @DellLytter

Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt P170S.

 

Gleder meg til å ta den i bruk. Ser at det er beregnet å ankomme Multicom den 20/6. Noen som har erfaring med hvorvidt dette pleier å stemme med Multicom og hvor lenge jeg eventuelt må vente etter dette før jeg får den hjem?

Endret av Sn3ipen
Lenke til kommentar

Multicom har vel fått den datoen av sine leverandører. Hvis den ikke kommer innen da, er det lite de kan gjøre med det, annet enn å purre på leverandørene sine.

Hvor lenge du må vente etter at Multicom har fått alle komponenter av laptopen i hus, avhenger av hva du har bestillt av hardware inni. Og selv om du har bestillt en med et fast oppsett hardware, så skal den likevel settes sammen. Og da er det igjen avhengig av hvor mange som har bestillt, og hvor du er i køen. Foreslår at du tar kontakt med Multicom den 20.de og spør hvordan det ligger an.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Multicom har vel fått den datoen av sine leverandører. Hvis den ikke kommer innen da, er det lite de kan gjøre med det, annet enn å purre på leverandørene sine.

Hvor lenge du må vente etter at Multicom har fått alle komponenter av laptopen i hus, avhenger av hva du har bestillt av hardware inni. Og selv om du har bestillt en med et fast oppsett hardware, så skal den likevel settes sammen. Og da er det igjen avhengig av hvor mange som har bestillt, og hvor du er i køen. Foreslår at du tar kontakt med Multicom den 20.de og spør hvordan det ligger an.

 

Den er grei. Takker for svar. Jeg har det egentlig ikke travelt men det hadde vært greit å få den før ferien da jeg må installere Windows 7 og sist jeg gjorde det tok det 2døgn! før alle oppdateringene var ferdig etter å slå seg av og på omså hvor mange ganger. Deretter er det å begynne med driverne og programvare som jeg trenger.

Endret av Sn3ipen
Lenke til kommentar

Notebookcheck har alltid de beste testene av skjermkort for bærbare.

 

http://www.notebookc...0M.88995.0.html

 

Orket ikke lete frem til alle, men de er listet opp på høyresiden. :)

 

Ikke nødvendigvis de beste testene hos Notebookcheck, men de er vel best og mest oversiktlig når man skal sammenligne flere kort. De er dessverre av og til litt slurvete og unøyaktige i testprosedyrene hos Notebookcheck. Denslags utføres som regel bedre og proffere hos Anandtech.com, f.eks.

Lenke til kommentar

Da er de nye Alienware pc'ene endelig ute på norsk Dell marked! =)

Alienware 14, 17 og 18. Men det jeg lurer fært på er om det er mulig å customize fargen på disse. Det sies ingenting om det når man customizer den, er det noe man gjør selv på pc'en, eller kommer det senere innenfor customizing, eller blir det ikke noe?

Lenke til kommentar

Da er de nye Alienware pc'ene endelig ute på norsk Dell marked! =)

Alienware 14, 17 og 18. Men det jeg lurer fært på er om det er mulig å customize fargen på disse. Det sies ingenting om det når man customizer den, er det noe man gjør selv på pc'en, eller kommer det senere innenfor customizing, eller blir det ikke noe?

 

Fargene på lysene kan du justere selv via software på pc'en

Lenke til kommentar

Da er de nye Alienware pc'ene endelig ute på norsk Dell marked! =)

Alienware 14, 17 og 18. Men det jeg lurer fært på er om det er mulig å customize fargen på disse. Det sies ingenting om det når man customizer den, er det noe man gjør selv på pc'en, eller kommer det senere innenfor customizing, eller blir det ikke noe?

 

HAHA 23 999,- for billigste alienware 17" utgave med GTX 780M, og det er ikke engang SLI. Greit nok de er bedre enn clevo på en del ting, men ikke verdt 10 000,- mer for noenlunde samme config!

Lenke til kommentar

Pluss hos Alienware: Bygge- og materialkvalitet.

Minus: Prisen. Og for min del også utseende. AW er vel de mest harry av dem alle? Sikkert midt i blinken for de unge tenåringene, og da helst guttene. For godt voksne mennesker, som meg, ser det helt forjævlig ut.

Det aller viktigste, ytelsen, får man svært mye billigere andre steder - ikke minst hos Multicom. Den bedre bygge- og materialkvaliteten blir for min del alt for kostbar. Hadde gjerne betalt et par tusenlapper mer for dette, men ikke når det koster så mye. Og i hvert fall ikke når man får det designet på kjøpet. Ugh!

Endret av thomit
Lenke til kommentar

HAHA 23 999,- for billigste alienware 17" utgave med GTX 780M, og det er ikke engang SLI. Greit nok de er bedre enn clevo på en del ting, men ikke verdt 10 000,- mer for noenlunde samme config!

Det er egentlig feil.

17 starter på 12k, 18 starter på 18k. Dyrt, men ikke så dyrt som du sa ;)

Og den billigste er 14 som sikkert starter under 10k

Endret av Sapply
Lenke til kommentar

Det er egentlig feil.

17 starter på 12k, 18 starter på 18k. Dyrt, men ikke så dyrt som du sa ;)

Og den billigste er 14 som sikkert starter under 10k

 

Nei, det var ikke det han sa. Så det han sa stemmer ;) Han snakka om billigste 17" med 780m, ikke billigste Alienware laptop ;)

 

Og resten av hva han sa stemmer også om du sjekker igjen ;)

Lenke til kommentar

HAHA 23 999,- for billigste alienware 17" utgave med GTX 780M, og det er ikke engang SLI. Greit nok de er bedre enn clevo på en del ting, men ikke verdt 10 000,- mer for noenlunde samme config!

 

Hej OC-Freak

 

Jeg må lige rette dig her, da det ikke er helt korrekt.

 

Hvis du vælger maskine 2 i oversigten, så kan du ændre fra 770m til 780m i selve konfigurationen, og maskinens pris vil derfor blive 18.990 NOK - ca. 5000 NOK billigere end den du har kigget på. Husk at du under mange af modellerne kan skifte konf. i selve købsprocessen.

 

Hvis I har andre spørgsmål, må I endelig sige til, så skal jeg gøre mit bedste for at besvare dem.

 

Med venlig hilsen

 

Karina Hansen

Dell | Social Media & Communities Professional

Følg os på Twitter: @DellLytter

Lenke til kommentar

Det er fortsatt feil, om du sjekker Dell sin side så ser du at 17" på sitt billigste er 12 995,- ;)

Btw, er det veldig stor forskjell på 17 og 18? Bortsett fra litt større skjerm

Og av en eller annen grunn kan jeg ikke legge til et bedre grafikk kort til 17" i customizing, det står at det ikke er kompitabel med noe annet. Vet noen noe om dette?

Endret av Sapply
Lenke til kommentar

Hei!

 

Vi på Multicom elsker bærbar gaming og vi liker de fleste av konkurrentenes maskiner. At det foregår diskusjoner om hva som er best skulle bare mangle. Det er både fornuftig og intelligent å lete etter det som gir best opplevelse for pengene.

 

Det jeg reagerer/føler er at Dell sin representant her går inn i Multicom Kunshan P150S/P170S tråden og begynner å jobbe/selge inn argumenter. Er det passende?

 

Er det fritt frem for oss som Multicom å blande oss inn i Alienware tråder eller tråder om MSI og ASUS? :)

 

Vil gjerne høre hva dere mener slik at vi vet hvor aktive vi skal være i fremtiden!

 

God helg alle sammen!

 

Jørn

Multicom

Lenke til kommentar

Hei!

 

Vi på Multicom elsker bærbar gaming og vi liker de fleste av konkurrentenes maskiner. At det foregår diskusjoner om hva som er best skulle bare mangle. Det er både fornuftig og intelligent å lete etter det som gir best opplevelse for pengene.

 

Det jeg reagerer/føler er at Dell sin representant her går inn i Multicom Kunshan P150S/P170S tråden og begynner å jobbe/selge inn argumenter. Er det passende?

 

Er det fritt frem for oss som Multicom å blande oss inn i Alienware tråder eller tråder om MSI og ASUS? :)

 

Vil gjerne høre hva dere mener slik at vi vet hvor aktive vi skal være i fremtiden!

 

God helg alle sammen!

 

Jørn

Multicom

 

Når deres alternativ er så mye rimeligere, at ingen her inne ville vurdert Alienware engang, så har dere ikke noe å frykte :p

 

10000kr forskjell på 17" versjon med 780m.. Det er jo helt utrolig.

Endret av Solid2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...