Gå til innhold

Multicom Kunshan P150S/P170S tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sliter med at Hotkey AP klager over manglende drivere. Jeg er redd den laptopen (P150SM) jeg har fått levert, ikke har drivere til den tilegnet windows 7, hverken clevo eller multicom har, etter det jeg kan se. Noen som har samme problem? Jeg kan uansett stille lyd/lys i systemet, men kan ikke endre lyset i tastaturet. Eller mangler jeg da drivere til det heller?

Lenke til kommentar

Se om du kan bruke Windows 7 drivere til Sager NP8250 som skal være samme laptop som P150SM. Sager har i det minste drivere til Windows 7, 8 og 8.1.

 

Ser ut som at Multicom har drivere til Windows 7, men de er beta drivere. Tar du sjansen kan du laste dem ned, men det en fil på ca 2,4 GB som inneholder alle Windows 7 drivere.

Endret av Chavalito
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, kompisen min har et nytt problem. Alt fungerer fint på pcen untatt skjermkortet, han får bare 3 FPS i spill. Han har lastet ned alle windows updates, installert nvidia driver og alle andre drivere. Jeg har sagt han kan gå inn på nvidia kontrollpanel og velge hovedgrafikkprosessor til "nvidia (høy ytelse)" istedenfor "Automatisk valg", men når han trykker bruk og lukker og åpner den på nytt så har den endret seg til automatisk igjen...

Endret av Sitoy
Lenke til kommentar

Måten Nvidia slår seg på automatisk er litt sær. Den ser etter spesifikke prosesser som kjører. Starter du da et spill som Nvidia gjenkjenner som et spill så bytter maskinen auutomatisk fra Intel til Nvidia.

 

Du kan gjøre dette manuelt ved å høyreklikke spillikonet->kjør med grafikkprosessor->Nvidia

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei.
Har en P170S som jeg nå begynner å få litt lite diskplass på. Har 180GB SSD + 1TB lagring.
Tenker å bytte 1 TB disken med denne: WD Mobile Green 2TB

Hva tror dere om det?

 

Den gamle disken tenker jeg å finne et harddisk-kabinett til. Med USB 3 støtte og strømtilførsel via USB. Hva anbefales her? Denne?

 

Edit: Tror det er plass til to lagrings-disker i maskinen. Men har bruk for en ekstern disk, så derfor tenker jeg å bruke den gamle til det :)

Endret av JFM
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei! Lurer på å kjøpe Multicom Kunshan P150S med Geforce GTX 970M 6GB (maxwell)
Noen som har erfaringer med denne?

Støy, temperatur, ytelse etc. Har hele tiden spart penger ved å bygge mine egne gamingrigs, men da jeg har lyst til å bytte til laptop pga den er lettere å få med seg overalt så lurte jeg litt på markedet. Har ikke lyst til å bruke mer enn rundt 12000kr på en laptopt som har et skjermkort innenfor top30 her: http://www.notebookcheck.net/Computer-Games-on-Laptop-Graphic-Cards.13849.0.html

 

Noen som kan hjelpe? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...