Gå til innhold

"Stor/sprek" mobil som ikke glasset ødelegges på?


Anbefalte innlegg

Har nå knust glasset på Note 2. Har tidligere ripet eller sprukket glasset på stort sett alt jeg har hatt av Samsung androidtelefoner. Hadde en kort stund HTC One X og den holdt glasset på. Siden jeg har Note 2 nå, syter jeg stort med å gå ned i 4.5/4.7" eller deromkring... Så jeg er så rådvill med hva jeg skal kjøpe som er stort og sprekt nok, og at glasset holder... Det finnes vel egentlig ikke noen mobil for meg nå. :-(

Noen som kjenner til noen kommende modeller som passer meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her tror jeg faktisk du må gå litt i deg selv. Smarttelefonene i dag er og blir relativt skrøpelige uansett glass. Dersom du har greid å knust/ripet samtlige mobiler du har hatt er det vel nå snart på tide å bli litt mere forsiktig ? :p

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enig med det som er skrevet over her. Om du er av de som er slepphendte og klønete (som meg ;) ) så må du gjøre noe med det. Jeg har aldri tlf uten beskyttelse, sørger alltid for å ha deksel som tåler litt ekstra. Har fungert foreløpig, og da kan jeg ha hvilken telefon jeg vil :)

 

Edit: Skrivefeil.

Endret av Heidi
Lenke til kommentar

Hvis det finnes til note 2, kan glassbeskytter være en ide?

Det er en skjermbeskytter lagd av glass, og ikke plast som de fleste.

 

 

Her er en test hvor de bruker en hammer på skjermen. Glassbeskytteren utenpå blir knust, skjermen under like fin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...