Gå til innhold

I dag begynner Oppo-salget i Europa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei. har deen tlf og må bare si at den er noe av det råste jeg har brukt ....;-)

 

Har denne, beste tlf jeg har hatt. Nevner skjermen, mye bedre enn f.eks xperia Z. Flotte farger og innsynsvinkler, og selvfølgelig flott med 1080p. Byggekvaliteten og feelingen er latterlig deilig. Har hatt samsung, htc og iphone som ikke måler seg mot følelsen av å ha den i hånda. Bra kamera som kommer til å bli enda bedre, rask til alt jeg gjør.

 

Eneste negative jeg har er at oppo ikke har så lang erfaring med software updates. Men de jobber bra med å fikse bugs og hører på brukerne mer enn noe annet selskap. Bruker selv siste nightly av pac rom, android 4.2.2 og det er herlig:) Kommer til å teste project firefly når det er ferdig for å se hva oppo har mikset ihop!

 

Kan bare anbefale denne telefonen. Stock UI er veldig enkelt for folk flest og ikke så veldig avansert. Får ofte høre hvor sykt pen telefonen ser ut av random folk som spørr hvilken det er osv

  • Liker 2
Lenke til kommentar
hei. har deen tlf og må bare si at den er noe av det råste jeg har brukt ....;-)
Har denne, beste tlf jeg har hatt. Nevner skjermen, mye bedre enn f.eks xperia Z. Flotte farger og innsynsvinkler, og selvfølgelig flott med 1080p. Byggekvaliteten og feelingen er latterlig deilig. Har hatt samsung, htc og iphone som ikke måler seg mot følelsen av å ha den i hånda. Bra kamera som kommer til å bli enda bedre, rask til alt jeg gjør.Eneste negative jeg har er at oppo ikke har så lang erfaring med software updates. Men de jobber bra med å fikse bugs og hører på brukerne mer enn noe annet selskap. Bruker selv siste nightly av pac rom, android 4.2.2 og det er herlig:) Kommer til å teste project firefly når det er ferdig for å se hva oppo har mikset ihop!Kan bare anbefale denne telefonen. Stock UI er veldig enkelt for folk flest og ikke så veldig avansert. Får ofte høre hvor sykt pen telefonen ser ut av random folk som spørr hvilken det er osv

 

Hei .hvor er du finner android 4,2,2 til den , og må jo si meg enig i det du skriver ,det er den beste tlf jeg har prøvd ..mvh Rolf

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...