Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klassiker: Følelser for Fuckfriend


Anbefalte innlegg

Vel strengt tatt hadde jeg vel følelser for han før vi begynte å ligge sammen også. En avstandsforelskelse, og når han begynte å ta kontakt så var jeg vel ikke så vond å be..

Jeg regnet med at følelsene ville roe seg etter noen mnd og at det bare var ett crush.

Der tok jeg feil - ett halvt år senere er det akkurat likens.

 

Klassikeren er jo at jeg bare ble mer og mer glad i han. Savner han når jeg ikke er med han (vi møtes max ett par ganger i uka [han er mye busy] så det blir en del savn)

Fortalte han dette tidlig, da jeg mente det var like greit å spille med alle kort åpne, og han kunne fortelle at han likte meg veldig godt men ikke ville ha kjæreste.

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke trodde han var Fuckfriendtypen og at jeg tolket han feil helt fra starten av.

Jeg vet jo innerst inne at jeg burde kutte ut hele opplegget. For dette kommer høyst trolig til å gå til helvete.

Enda verre er det at jeg ofte sitter igjen med "One Night Stand" følelsen, og noen ganger føles det som han bare vil møte meg for sex.

Jeg burde kuttet han ut for min egen del - men det er innmari vanskelig. Han gjør meg utrolig glad. Han er veldig dyktig og dedikert fyr på alle måter.

Og slike menn møter man ikke så alt for ofte. :p

 

Jeg klarer ikke kutte han ut.

Så jeg har bestemt meg for at han skal falle pladask for meg..

Jeg skal prøve å dra han med på litt andre ting som turer, henge sammen på byen og med venner osv. Stort sett når vi møtes så er det bare oss to og kanskje en film på TV'n før vi har sex.

Vet jo også at mange spiller det kortet at de prøver å gjøre fyren sjalu for å få oppmerksomhet, men siden jeg ikke liker å oppføre meg som en Vandrepokal unngår jeg dette.

Jeg gidder ikke be han på fest for så å sitte å flørte med kompisen hans i stedet for å få oppmerksomheten hans. Jeg vil gjøre meg fortjent til den.

 

Skjønner jo at ingen kan kontrollere følelsene sine og at man ikke kan bestemme at noen skal bli forelska, men han ligger jo med meg så han må jo like meg? Og han har snakket varmt om meg til vennene sine også så jeg vet det ikke bare er kropp han liker ved meg. Jeg misstenker han er redd for å binde seg. Han (som alle) har brent seg før. Derfor pusher jeg ikke på noen måte. Jeg spammer han ikke med 20 sms hver dag osv, men gir gjerne lyd fra meg hvis han har vært stille i noen dager.

 

Er det noen som har tips og triks for hva jeg kan gjøre her for å prøve å vekke følelsene hans?

Gutter: hva er det som gjør at dere faller pladask for ei jente? :)

Takker for (seriøse) svar.

 

Hilsen håpløst forelska :(

 

Anonym poster: d79145908bde3fdd3c4266689c620137 Anonym poster: 5483b076ff256930ac2542b32dbb803d Anonym poster: 5483b076ff256930ac2542b32dbb803d Anonym poster: 5483b076ff256930ac2542b32dbb803d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell, han vil vell ha sex, uten og binde seg, rett og slett. Min teori på dette er at han liker spenning. Nå kjenner jo ikke jeg gutten, men jeg anntar at han har "flere på sia" i tillegg til deg?

 

Mye av spenningen med jenter forsvinner når man binder seg. Det å være singel, kunne gjøre hva man vil med andre og ja, bare tenke på seg selv, er i mine øyer "spennende", i forhold til ett forhold hvor man må "holde fingra unna" andre.

 

Bare mine tanker, ikke noe fasit.

Lenke til kommentar

TS her;

Der kan du være inne på noe.

Jeg vet han hadde ei til i tillegg til meg som bor utenbys men han møtte når hun var hjemme. Men jeg sa at jeg ikke ville holde på hvis han skulle ha flere. Blir bare drama av det.

Det (sa han ihvertfall) var greit.

Så om han er ærlig så har han bare meg akkurat nå.

 

Tror ikke jeg har sjans? :(Anonym poster: 5483b076ff256930ac2542b32dbb803d

Lenke til kommentar

Hvis du sender meg en Pm med skype, link til din facebook eller lignende kan vi jo snakke litt hvis du føler for det. Jeg kjenner endel karer som holder på som din gjør, og jeg er tross alt gutt selv.

 

Helt frivillig altså :)

 

EDIT : Nei, jeg skal ikke avsløre ditt egentlige brukernavn for noen.

Endret av Johnsen-it
Lenke til kommentar

men han ligger jo med meg så han må jo like meg? Og han har snakket varmt om meg til vennene sine også så jeg vet det ikke bare er kropp han liker ved meg.

 

Nei, han må ikke like deg.

Såklart, vil han skryte av at han har en pulevenn, og gjerne briefe litt til kompisene, om du ser bra ut. Trenger ikke bety at det er noe mer av den grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min erfaring tilsier at du kommer bare til å gjøre deg selv vondt om du fortsetter dette "forholdet".

Han har jo sitt på det tørre - han har allerede sagt til deg at han ikke vil ha noe forhold, og dermed kan han styre rundt med deg akkurat som han vil, fordi da har han overlatt alt ansvar for følelser og drama til DEG. Traff en sånn fyr selv en gang, men jeg klarte å trekke meg ut av det og det var faktisk en god følelse, selv om det også var kjipt. Det er bedre å bestemme selv og være sterk enn å vente på at han ikke gidder mer og avslutter det hele.

 

PS: Erfaringen tilsier også at menn ofte ikke trenger så mye "i bunn" for å ligge med damer ;) .

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Se det litt fra den andre siden. Han har deg jo allerede, så hvorfor skal han anstrenge seg for resten av pakken? Det beste er nok å ikke lage noe drama eller sjalusispill. Sjansen er større for at du får det bedre med deg selv om du slutter å være redd for å miste fyren. For det første tar du kontroll over situasjonen, og for det andre vil han merke at du ikke sitter bak døren og venter på at han skal ringe på mer. For han har forholdet sannsynligvis foret egoet hans til nå, men den dagen han ikke er senter for din tilværelse vil han måtte jobbe for din oppmerksomhet, eller gi slipp på deg.

 

 

---

 

 

Edit: Tenkte jeg skulle legge til ett lite tips, det finnes bedre mannfolk der ute. Møter du en god fyr, behandle han slik du selv ønsker å bli behandlet. Ikke la ett eventuelt nederlag føre til at du tenker at alle menn er like. Vet at noen damer tenker slik.

Endret av dahuff
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan jo prøve å ta mindre og mindre kontakt med ham, slik at maktbalansen kanskje endres. Etter det kan du se om han oppfører seg annerledes. Man liker det man (nesten) ikke kan få

Noe av det her som også var mine tankegang angående det her. Hvis han protesterer eller sier noe når du gir beskjed at du ikke vil mer så er det mer en ff men hvis han sier at det er greit at du ikke vil mer så aldri se deg tilbake :)

Lenke til kommentar

Må nok bare manne meg opp å stikke til han og avslutte dette lille opplegget vårt ja.

Jeg er utrolig sliten av å være lei meg pga denne fyren nå og av å tenke på han hele tiden. Vil bare at forelskelsen skal gå over.

 

Hva i all verden skal jeg si til han? :( han vet jo at jeg egentlig liker han veldig godt!

Er desverre redd for at han ikke kommer til å "kjempe" for å få meg tilbake igjen...

Har aldri vært med noen som ikke har hatt gjensidige følelser for meg på denne måten.. Merker at jeg ikke er noen FFtype...

 

Anonym poster: 5483b076ff256930ac2542b32dbb803d

Lenke til kommentar

Hei TS!

 

Jeg lurer på om jeg kommer til å gå i dine spor...

Har selv nettopp fått meg en fuckfriend, men greia er at jeg faktisk var betatt av han allerede før vi lå sammen, og det vet han.

Vi hadde sex for første gang(etter avtalt fuckfriends) igår, og jeg er allerede redd for at dette kommer til å ende veldig veldig galt... Jeg blir så utrolig fort glad i folk :/

 

Min FF er som din, han har gjort seg soleklar på at han ikke ønsker et forhold - i det hele tatt, og han la også til at om jeg var på fest e.l. og ville rote med andre gutter, så skulle jeg bare kjøre på, og ikke tenke på han.

Jeg sa såklart det samme til han men jeg lurer på virkelig om jeg faktisk hadde blitt sjalu? En smule? Nei, er vanskelig. Jeg burde vel ikke bekymre meg for mye allerede, men er jo selvfølgelig bekymret for at jeg vil ende opp som den sårede i det lange løp...

 

Vet ikke helt hvorfor jeg skrev dette, hjelper jo ikke deg på noen måte :p

Så sorry hvis dette var en stor avsporing!

 

- M Anonym poster: 7270e9e4016c551038d9bca53a5469f5

Lenke til kommentar

Hei TS!

 

Jeg lurer på om jeg kommer til å gå i dine spor...

Har selv nettopp fått meg en fuckfriend, men greia er at jeg faktisk var betatt av han allerede før vi lå sammen, og det vet han.

Vi hadde sex for første gang(etter avtalt fuckfriends) igår, og jeg er allerede redd for at dette kommer til å ende veldig veldig galt... Jeg blir så utrolig fort glad i folk :/

 

Min FF er som din, han har gjort seg soleklar på at han ikke ønsker et forhold - i det hele tatt, og han la også til at om jeg var på fest e.l. og ville rote med andre gutter, så skulle jeg bare kjøre på, og ikke tenke på han.

Jeg sa såklart det samme til han men jeg lurer på virkelig om jeg faktisk hadde blitt sjalu? En smule? Nei, er vanskelig. Jeg burde vel ikke bekymre meg for mye allerede, men er jo selvfølgelig bekymret for at jeg vil ende opp som den sårede i det lange løp...

 

Vet ikke helt hvorfor jeg skrev dette, hjelper jo ikke deg på noen måte :p

Så sorry hvis dette var en stor avsporing!

 

- M Anonym poster: 7270e9e4016c551038d9bca53a5469f5

Bedre å bare avbryte det hele når du opplever det slik. Sannsynligvis kommer det til å gjøre vondt hvis vedkommende roter med en annen, det er nesten uungåelig. Du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å gå bort fra dette nå som det kun er i startfasen.

 

Det er ikke noe vits å holde på med disse oppleggene, du bare kaster bort tid. Bedre å komme seg videre og møte andre mennesker. Flere fisk i havet finnes såklart :)

 

Personlig har jeg aldri vært i et liknende forhold, men jeg har vært i et forhold der sannsynligheten for at det kom til å fungere var svært liten. Var selv fast bestemt på at det skulle gå, men følelsene var dessverre ikke gjensidige (nøkkelordet her). Da måtte jeg bare akseptere det. Det gjør fryktelig vondt selvfølgelig, men så godt det er når du har klart å løsne på lenkene slik at du kan komme deg videre.

 

Bedre å ta valget selv enn å bli såret ved en senere anledning :)

Lenke til kommentar

Den beste tanken har du jo allerede hatt. Jeg var selv i et Fuckfriend forhold der det hele endte brått ettersom hun flyttet tilbake til sitt hjemsted, hun var her for skolegang. Vi hadde også egentlig kun avtalt bootycalls, men det ble av og til slik at jeg lot henne sove hos meg, noe som vakte følelser både i meg og i henne.

 

Dersom dere kun deler en film så sex blir det ikke så spesielt, men dersom dere ligger våkne lenge etter sex og snakker, så blir det noe helt annet. Prøv å hint frempå om du kan få sove over hos han, eller prøv å bruk deres felles interesser til begges fordel.

 

Dersom dette har pågått over lengre, tid, og dere ikke krangler og har vonde diskusjoner bør han tilslutt innse at du er et bra emne som menneske.

 

Men det viktigste av alt må vel være at selv om du kanskje skulle få han over på andre tanker, så bør du ikke endre egen atferd for mye. Ikke bli slitsom og kravstor, det er jo dette han liker ved det hele nå.

 

Håper noe av dette satte lys på ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tusen takk for ett seriøst og veldig bra svar HansGeorg! :)

 

Jeg begynner å bli dritlei av å bare gå å tenke på denne fyren nå. Jeg tror han er redd for å binde seg og at han liker jenter veldig godt generelt (må jo være derfor han bare vil ha sex og samtidig kunne ligge med flere), så jeg prøver å overbevise meg selv om at han ikke er noe godt kjæresteemne eller noen pålitelig fyr. Men det er utrolig vanskelig..

 

Jeg har sovet over til han noen få ganger, men da blir jeg "sendt hjem" stort sett med en gang vi våkner fordi han skal ett eller annet. Det er det jeg mener med den One Night Stand følelsen. Jeg synes det er litt rart, fordi når vi snakker sammen så har vi veldig gode og spennende samtaler. Det tror jeg han føler også.

De få gangene vi har gjort andre ting sammen, vært sammen med flere venner osv har jeg kost meg utrolig mye. Det er det jeg synes er så tiltrekkende med han. Ikke utseende eller ferdigheter i senga. Han er generelt en hardtarbeidende og dyktig fyr, og det liker jeg utrolig godt!

 

Likevel innser jeg jo at jeg ikke kommer noe vei med dette. Vil han ikke ha dame så vil han ikke ha dame. Har han ikke følelser så har han ikke følelser. :(

Han er generelt veldig dårlig på å gi lyd fra seg bortsett fra når han vil ha sex. Så og si aldri faktisk..

Så nå har jeg vært stille en stund også.

Venter på at han skal invitere meg med på noe så får jeg bare være dønn ærlig og si at jeg ikke er noe PV-materiale og at jeg ikke orker være det heller dersom vi ikke kjører "eksklussivt" opplegg og kun holder på med hverandre. Han har gått med på det før men jeg misstenker at han holder på med andre jenter likevel. Om jeg spør om han skal på byen lar han feks være å svare, og senere på kvelden så ser jeg at han faktisk er ute.. :/ Den svir, og det har skjedd ett par ganger.

 

Men jeg merker at jeg begynner å kjede meg uansett. Jeg elsker sex, men jeg begynner å kjede meg veldig fort når vi ikke gjør noe annet.

For meg så er PV-opplegg spennende bare i starten. Og dersom det ikke er noe jeg virkelig liker med fyren så er det ikke mange rundene før jeg går lei.

 

Jeg vil utrolig gjerne bare være venner med han om han ikke vil noe mer, men det er vanskelig å bygge ett forhold på sex så lenge han ikke går med på noe annet. :( Dessuten er jeg meget skeptisk til å ha kontakt med han så lenge jeg har følelser for han slik som nå. :(

 

Dagens cheesy sytepost dette her. Men greit å få lufta litt tanker og følelser. :p

 

Siste halve året har jeg gått å følt meg schizofren.. Ett minutt går jeg bare å er irritert på han og vil kutte han ut fordi jeg synes han har oppført seg som en dritt, og det neste sekundet er jeg fullt innstillt på å gjøre ALT for at han skal falle pladask for meg..

Sånn er det vel å være idiot og forelska antar jeg... ;(

Har vel ikke vært så forelska som nå på 5-6 år tror jeg.

Jeg hadde helt glemt hvor jævelig det var!

 

Anonym poster: 5483b076ff256930ac2542b32dbb803d Anonym poster: 5483b076ff256930ac2542b32dbb803d Anonym poster: 5483b076ff256930ac2542b32dbb803d Anonym poster: 5483b076ff256930ac2542b32dbb803d

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Høres ut som en småklein situasjon du er oppi akkuratt nå. Men det finnes nok noen utveier. Har dere noen felles venner?

 

Det du skriver om måten han oppfører seg på kjenner jeg meg desverre igjen i. Jeg var slik selv noen ganger mot jenta jeg nevnte. Jeg har dog fortsatt følelser for henne idag, og tenker på henne ved flere anledninger. Det er faktisk blitt så ille at jeg ikke klarer å binde meg helt til andre siden jeg og hun har en slags uskrevet avtale om at dersom vi er single når vi begge er fylt 25 år, så skal vi finne tilbake, flytte sammen og gifte oss. Vet det høres rart ut, men det er nå den avtalen vi har.

 

For å prøve og kaste ut noen forslag om ting du kan gjøre, snakk med deres felles venner og hør hva de har blitt fortalt av ham om deg. Det kan godt være det er som du sier at han er redd for å binde seg. Det kan også være at han bare trenger en liten dytt i riktig retning for å skjønne hva han kanskje går glipp av. Dersom vennene hans forteller deg at han sier bra ting om deg, ville jeg prøvd å hatt en skikkelig samtale med han.

 

Det er vanskelig å tenke seg til alle detaljene rundt opplegget deres, men du virker veldig oppegående TS, så jeg vil tro at dere har noen år på bakken.

 

Dersom du er interessert i å snakke nærmere om tingen deres, så kan jeg godt prøve å hjelpe deg. I den grad det går ann.

 

Hvor gamle er dere?

Lenke til kommentar

Straks i midten av 20 åra.

Jeg har prøvd å kutte han ut nå. Sagt at jeg ikke vil ha bootycallsopplegg

Og at jeg vil gjøre andre ting sammen. Han sa det var greit.

Han var veldig flink til å sende meldinger og ta kontakt først hele forje uke, mens jeg var heller beskjeden. Var hos han for noen dager siden og hadde det veldig koselig og nå er han plutselig dønn stille igjen! :/ skjønner ingenting :( gutter sier jenter er kompliserte?!

 

Snakka med en venn av han tidligere som sa at han hadde sagt veldig mye fint om meg. At jeg var pen, smart osv. Han hadde snakket om meg flere ganger. Derfor øynet jeg vel litt håp igjen. Det som irriterer så sinnsykt er at jeg ikke klarer å droppe han! Virker jo ikke som en fyr som er verdt 5 flate øre! Men jeg forelsker meg "aldri" så jeg klarer ikke unngå å føle at jeg virkelig må prøve å få tak i denne fyren!

 

Anonym poster: 5483b076ff256930ac2542b32dbb803d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...