Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Skriftlig eksamen i norsk hovedmål Vg3 - 28. mai 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er generelt. En opplysning om hvordan man skal gjøre det her riktig. Det jeg siktet til var at du skrev selv at du var usikker.

Jeg var aldri usikker på min egen oppgave. Svarte at jeg var usikker på om det hadde noen påvirkning da en annen sa at han ikke siterte noen av tekstene.

Lenke til kommentar

Jeg gikk påbyggning i fjor, ingen fag. Jeg bare forbedrer vitnemålet litt. Snittet mitt er vel ikke relevant..?

 

kan si at det er gjennomsnittlig.

Jeg gikk påbyggning i fjor, ingen fag. Jeg bare forbedrer vitnemålet litt. Snittet mitt er vel ikke relevant..?

 

kan si at det er gjennomsnittlig.

 

Åja du er 1993? Tar du friår? :D Har du tips til friår hva man kan gjøre osv.

Lenke til kommentar

 

 

Åja du er 1993? Tar du friår? :D Har du tips til friår hva man kan gjøre osv.

nei, jeg er 89 modell. Jeg tok 4år påbygg etter jeg tok fagbrevet. Nå jobber jeg og til høsten skal jeg studere hvis jeg kommer inn på studiet jeg har søkt. Endret av bhostby
Lenke til kommentar

tror jeg får -1, håper på 2- (gikk veldig dårlig)

vi får håpe at sensor er snill og at du består.

 

 

Hvis du skulle stryke, som vi får håpe du ikke gjør bør du klage. Du taper ingenting på det!

 

Lykke til!! :wee:

Endret av bhostby
Lenke til kommentar

 

Jeg var aldri usikker på min egen oppgave. Svarte at jeg var usikker på om det hadde noen påvirkning da en annen sa at han ikke siterte noen av tekstene.

Det var jo det jeg mente med det. Ikke at du har gjort noe feil! Det jeg skrev var generelt om å sitere ol. Så det var ikke direkte ment for deg. Jeg skrev "kan", ikke at du har gjort feil. Ja det kan ha en påvirkning det du var usikker på er det jeg skal fram til. Les før du kommenterer -.-' Endret av bhostby
Lenke til kommentar

Prøv å unngå dobbelposting, for ikke å snakke om kvadruppelposting.

 

 

Jeg beklager, har et nettverk på jobb som er tregt. Kan du spesifisere hva du mener med kvaddruppelposting?

 

Jeg tviler på at jeg er den eneste som ikke dobbeltposter her på dette forumet, så jeg ser ikke problemet.

Lenke til kommentar

Er fryktelig spent. Gru/gleder meg til å få igjen teksten min. Min kjære norsklærer gjorde det ikke bedre når hun sa at kun 10 % får 5'er på eksamen...

 

 

 

Det samme sa mine norsklærere i fjor også + at normalt vil man gå ned en karakter på eksamen enn ellers det man har fått på tentamener og standpunkt, men ikke nødvendigvis at det skjer. Det hele og alene er opp til sensorene. Gjennomsnittet på eksamen er tre og fire. Det er ikke så mange som får fem og seks.

 

Svarene skal ligge ute fra mellom kl.12-16. På torsdag, på skolearena og privatistweb. Hvis ikke kan man vente til brevet er kommet i posten eller høre med skolen du tok eksamen. Du kan også spørre faglærer, han/hun vet også hva du får i karakter! Normalt har ikke de gått ut i ferie enda. Om du vil klage er det lurt å diskutere med lærer så klart. Men risken er å kunne gå ned en karakter også. Diskuter dette med en lærer :roll: Har du strøket BØR man klage, det kan ikke gå dårligere, du kan alltids prøve å klage deg til en to. Har du fått bedre enn tre bør du ikke klage fikk jeg høre i fjor.

 

Vi krysser fingrene!! :thumbup: :thumbup:

Endret av bhostby
Lenke til kommentar

Det samme sa mine norsklærere i fjor også + at normalt vil man gå ned en karakter på eksamen enn ellers det man har fått på tentamener og standpunkt, men ikke nødvendigvis at det skjer. Det hele og alene er opp til sensorene. Gjennomsnittet på eksamen er tre og fire. Det er ikke så mange som får fem og seks.

 

Svarene skal ligge ute fra mellom kl.12-16. På torsdag, på skolearena og privatistweb. Hvis ikke kan man vente til brevet er kommet i posten eller høre med skolen du tok eksamen. Du kan også spørre faglærer, han/hun vet også hva du får i karakter! Normalt har ikke de gått ut i ferie enda. Om du vil klage er det lurt å diskutere med lærer så klart. Men risken er å kunne gå ned en karakter også. Diskuter dette med en lærer :roll: Har du strøket BØR man klage, det kan ikke gå dårligere, du kan alltids prøve å klage deg til en to. Har du fått bedre enn tre bør du ikke klage fikk jeg høre i fjor.

 

Vi krysser fingrene!! :thumbup: :thumbup:

 

Torsdag? Er det ikke fredag, 21. juni da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...