Gå til innhold

Trur du PS4 kommer til å slå PC i spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke helt poenget mitt, poenget var snarere at APU-framgangen ikke er noe voldsomt stort hopp, men følger en ganske normal "evolusjon" som den har gjort før dette.

 

AtW

Nå er Kabini, Kaveri, og Temash de første APUene som faktisk er HSAer, Trinity og Llano handlet mer om å få to komplett forskjellige typer prosessorer til å fungere sammen. Unified Memory Architecture og GCN er langt større fremskritt enn Trinity var fra Llano.

Lenke til kommentar
Nå er Kabini, Kaveri, og Temash de første APUene som faktisk er HSAer, Trinity og Llano handlet mer om å få to komplett forskjellige typer prosessorer til å fungere sammen. Unified Memory Architecture og GCN er langt større fremskritt enn Trinity var fra Llano.

 

Javel? Det er ikke min oppfattelse, og ei heller amd sin om jeg ikke har misforstått de. Personlig vet jeg ikke om jeg er enig i at Trinity var ett mindre framskritt heller, arkitekturmessig vil jeg si endringene der var vel så viktige som nå.

 

AtW

Lenke til kommentar

Er det så jævlig mye å diskutere? Next gen konsollene vil sikkert kunne måle seg mot de gjennomsnittlige halvdyre gamer pcene ved release og sikkert bidra med gameplay metoder som tar seg bedre ut på konsollene enn hva de vil gjøre på pcene, ihvertfall ett år eller to. Så har den "average gamer desktoppen" tatt dem igjen etter det. Å tro eller påstå noe annet må forutsette at utviklingen av PC hardware bare stopper opp ved konsoll releasene.

 

Det betyr ikke at konsoller ikke har sin plass og sin tid. Som en annen i tråden nevner så blir jeg nok konsollgamer en stund igjen, før pcen tar mer og mer over.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Grafikk messig så slår PC PS4. selv om grafikk kortet til ps4 er supercharget. Med min erfaring så spiller jeg meg mye mer inn i forskjellige spill på en pc enn det jeg gjør på en spillekonsoll. Men ulempen med pc er at ikke alle spill som går til ps4 kan fåes tak i til PC.

Men smak og behag. tror sikkert ikke at fifa er d samme på PC som på playstation.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...