Gå til innhold

Kan dere fikse anonym posting funskjonen ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anonym posting er også kun i bestemte kategorier, mens man kan være skjult uavhengig av hvor på forumet man er.

 

Vil tro en ønsker å poste som anonym dersom man velger å stå som usynlig i de bestemte kategorier det gjelder.

 

Kanskje så mye som 80-90% av tiden det gjelder. Jeg står f.eks aldri som usynlig i sex & samliv kategorien uten ønske om å poste anonymt.

 

Er det ikke da enklere å huke av denne funksjonen, for ikke å poste som anonym?

 

I værste fall kan du ved uhell legge til brukernavnet ditt senere. Det kan du ikke dersom du ved uhell har postet med din virkelige bruker.

Endret av Bare Bank
Lenke til kommentar

Når dette innlegget ble skrevet var det 358 medlemmer, 2.692 gjester og 53 skjulte brukere online. Jeg tviler på at alle de 53 skjulte brukerne mener å være anonyme.

 

Er faktisk enig med trådstarter her, kanskje ikke at det er automaisk men at man kan velge å være anonym når man logger inn som anonym bruker i de kategoriene det gjelder.

 

Grunnen er at jeg har sett flere tråder der Anonyme bryter anonymiteten sin uten å mene det, det i seg selv mener jeg burde være ett bra argument.

Lenke til kommentar

Hvis man bruker bittelitt tid og krefter finner man svaret veldig enkelt. I hver kategori som støtter anonyme innlegg står det forklart hvordan man poster anonymt. F.eks.: en link på toppen av Juss-kategorien fører deg hit: http://www.diskusjon...ion=rules&f=338

 

jeg vet alt det der, mitt problem var at jeg ikke kunne poste i riktig del av forumet ^^ hvorfor er det bare noen få plasser dette går ann? er flere områder enn helse som kan være flaut til tider.

Lenke til kommentar

Som hva? :)

 

Bilforumet eller dataforumet f.eks. Mannfolk som må spørre om bilrelaterte eller datarelaterte saker de egentlig burde vite er sikkert dritflaut for noen. Politikkforumet, fordi det kan være flaut å ha rasistiske eller andre ekstreme meninger man helst ikke vil ha koblet til sin bruker. Filmforumet fordi det kan være flaut å innrømme at man liker romantiske komedier. Jeg kan fortsette!

Lenke til kommentar

Bilforumet eller dataforumet f.eks. Mannfolk som må spørre om bilrelaterte eller datarelaterte saker de egentlig burde vite er sikkert dritflaut for noen. Politikkforumet, fordi det kan være flaut å ha rasistiske eller andre ekstreme meninger man helst ikke vil ha koblet til sin bruker. Filmforumet fordi det kan være flaut å innrømme at man liker romantiske komedier. Jeg kan fortsette!

 

Ja med den argumentasjonen kan du fortsette i det uendelige... men en plass bør vel grensen gå, ikke sant,

 

Er man flau for ett data eller bilproblem har man vel andre ting å bekymre seg for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bilforumet eller dataforumet f.eks. Mannfolk som må spørre om bilrelaterte eller datarelaterte saker de egentlig burde vite er sikkert dritflaut for noen. Politikkforumet, fordi det kan være flaut å ha rasistiske eller andre ekstreme meninger man helst ikke vil ha koblet til sin bruker. Filmforumet fordi det kan være flaut å innrømme at man liker romantiske komedier. Jeg kan fortsette!

 

Et sted må grensen gå. Vi har valgt å sette grensen ved emner som blir oppfattet av almenheten som «flaue», nemlig seksualitet, helse, samliv og til en viss grad juss (mulig jeg har glemt noe). Juss er ikke nødvendigvis flaut, men spørsmål i Juss-kategorien kan inneholde svært personlige og seriøse detaljer, så derfor vi tillater anonyme innlegg.

 

Jeg finner ingen fin måte å si dette på så det blir rett fra levra: Hvis man syns det er flaut å stille bil- eller datarelaterte spørsmål er man kanskje ikke gammel nok til å bruke forumet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig eller ikke... det er vel bare enkelt å greit en sannhet at anonym posting på internett uansett forum gir mer useriøse tråder og er grobunn for ren mobbing.

 

Er veldig glad for at det ikke tillates anonym posting over alt og tenker du litt etter er du nok litt enig du også :)

Lenke til kommentar

Det var visst tydeligvis nok et eksempel på at ironi ikke virker på internett?

 

Jeg synes det er tåpelig å foreslå utvidet bruk av anonym posting. At folk kan velge å være anonyme i helse og samlivsforumene er helt ok. Spesielt i helse hadde det vært latterlig å foreslå noe annet. Men ellers? Ta dere noen timer på KG sitt forum, så ser dere hva som skjer når man kan være anonyme over alt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...