Gå til innhold

Canon frister med dyrt glass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger da ikke gjøre noe som helst mens du tar bildet, det er bare å beskjære etterpå. Mp har du nok av, nok til å beskjære mer enn med Canon.

 

Ja det er greit nok ,men det blir et FATTIG argument å bruke , min erfaring er at den beskjeringen også er begrensent selv på D800 med gromoptikk .

Lenke til kommentar

Enda en som har hatt objektivet til testing:

 

Dette objektivet har blitt testet av relativ mange, men ikke av de kjente testsidene ennå, bla. var det 100? eksemplarer til utlån/prøving under siste OL, og det er nok på den type event dette objektiver kommer til sin rette fullt ut.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Til optikk som dette, hvor det nok mer er sensoren enn objektivet som begrenser kvaliteten, så vil du mye heller bruke god teleconverter enn å croppe. ;)

 

Oppe i denne klassen er det nok verken objektiv eller sensor som setter begrensninger for hvor godt bildet kan bli.

 

Svært så hårsåre noen er for en harmløs liten spøk, da! :mellow:

Lenke til kommentar

For sport/naturfotografer med D4 ville nok en innebygd telekonverter vært nyttig å ha.

 

For mitt bruk innen motorsport og natur hadde dette objekivet vært perfekt.

 

Har alltid drømt om en 400 f2.8, men nå har jeg faktisk blitt i tvil hva man skulle handlet om man plutselig skulle fått råd... Får vel vente og se an kommende tester av bildekvalitet osv før man bytter om på drømmen :p

Lenke til kommentar

Nå er vel ikke dette objektivet beregnet på de av oss som må velge mellom dette eller en bruktbil , men heller for de som vil ha kvalitet i en pakke og som er villige til å betale for det . Løsningen er meget bra uten tvil , selv om noen nikonianere som vanlig finner noe å klage på :)

Vi får vel heller vente og håpe at Nikon lager noe slikt med tid og stunder så de av oss som trenger et får muligheten til å innvistere , i mellomtiden kan dere jo kose dere med bilen :tease:

Endret av Boralis
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...