Gå til innhold

Så bra er HD Voice


Anbefalte innlegg

Trenger jeg dette? Nææ..

Syns lyden er helt flott jeg...

 

Er vel noe man må betale ekstra for og få også.. :-P

Og som 4g tar det vel år før det kommer til distriktene likevel, ikke det at DET Plager meg noe særlig at jeg ikke får HD Voice men.. :-) 4g hadde jo vært flott og få før jeg pensjonerer meg.. :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo greit å ikke dra kommentarer ut fra en viss plass..

 

HD Voice koster deg absolutt ingenting, og du kan fint kjøre HD Voice over vanlig 3G nettverk (se listen over støttede telefoner, det er jo kun en brøkdel som har 4G / LTE i de hele tatt) så støtte i distriktene burde ikke bli noe stort problem om du da ikke bor godt utenfor 3G dekning, noe kun en brøkdel av befolkningen gjør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vet ikke om noen har nevnt det tidligere her, men Galaxy S III har to mikrofoner, hvorav én er dedikert til å filtrere bort bakgrunnsstøy (samme som på bl.a. S II og S4). Prøv å gjøre et slikt opptak med en mobiltelefon som bare har én mikrofon, så får vi en bedre indikasjon på kvalitetene til HD Voice.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Denne reklamen er både for dum og usannsynlig,jeg går ikke på dette,det er mye viktigere og gi kundene sine noe de kan stole på og som de vil ha,dette blir for dumt.HD voice nei takk.Da vil jeg heller ha betalt for og bruke mobilen min istedenfor og det har jeg alt heldigvis,synes synd på dem som ikke får det alså.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg trenger ikke å ha HD voice for og høre folk sankke i mobil min,det er det dekningen min som avgjør hvor bra kvaliteten er.HD voice er sikkert bra,men trenger ikke denne for og prate med folk,hører dem likevel,står aldri på en bygge plass og prater heller.

For et dårlig argument. Du har vel også en TV fra 2003, siden du ser jo de på nyhetene allikevel?

Lenke til kommentar

Mulig den gjør det uten at jeg skal si en imot,men jeg trenger det ikke,det er viktigere for meg og høre den jeg prater og det gjør jeg,og at jeg for betalt for og prate med den jeg ringer til,og det gjør de vel ikke hos dere tror jeg.Så en fordel må jo vi andre også ha.

hahaha, så dine latterlige krav er fasiten på hva folk ellers ønsker og trenger?

 

 

Du fortsetter samme lavmål her, som du gjør i diverse kommentarfelt på nettet.

Lenke til kommentar

Du for bare le du,men du blir nok lang i maska når du selv ser hva du går glipp av.

Hva i guds navn går jeg glipp av? Jeg har jo dette.

 

Det er ingen bakdeler med å ha HD-voice støttet fra operatøren sin.

 

Og du, "5G" er ikke rett rundt hjørnet....

Endret av Rusher
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...