Gå til innhold

Anb. et spill ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo alle gamere.

Jeg har nå blitt lei de fleste spillene jeg har stående i hylla og er på utkikk etter et nytt. Savner den følelsen av å glede meg til og spille, samt bli helt oppslukt!

Har tidligere funnet spill som lista under veldig bra og engasjerende:

WoW

SimCity

Civilization

Game Dev Tycoon

Skyrim

Fifa og sportsspill generelt.

Diablo spillene

Minecraft

Så er en god blanding her, og er åpen for alle forslag. Er desverre ikke int. i og betale 450,- for et helt ok SimCity 5.

Takker på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk takk, skal se på dem. Neverwinter er satt på nedlastning iallefall. Muligens jeg prøver og finne noen spill som ligner litt på game dev tycoon/SimCity/simulation etc også :) Liker og jobbe meg opp og oppgradere, prøvde Transport Tycoon, men så så rart ut på pcen min så la det på hylla..

Skrevet

Takk for tipset om å prøve Neverwinter! Virker som et solid spill.. Fallout falt ikke helt i smak, men har lagt igjen utallige timer i Oblivion på min gamle xbox :)

Gjest medlem-141789
Skrevet

Kan anbefale Europa Universalis 3: Divine wind, ganske bra om du liker strategispill. Men er litt komplisert å sette seg inn i kanskje.

Skrevet

Du burde prøve Far Cry 3, beste FPS jeg noen gang har spilt. DarkSiders 2 og Brütal Legend er også veldig god underholdning for en billig penge, da ingen av disse 2 vil koste deg over 100,-

Skrevet (endret)

Om du liker sci-fi kan jeg varmt anbefale Mass Effect trilogien, Slutten på 3ern er veldig kontroversiell, men alt i alt er det en solid spillpakke som ikke blir glemt med det første.

Endret av Dore123m
Skrevet

Om du liker sci-fi kan jeg varmt anbefale Mass Effect trilogien, Slutten på 3 er veldig kontroversiell, men alt i alt er det en solid spill pakke som ikke blir glemt med det første.

jøss fleir som like der serin..^^ mass effect e fantastisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...