Gå til innhold

Er samfunnsfagsbøkene venstrevridde?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Presiser.

 

FB siden han klipper og limer fra sier:

 

Vi støtter ikke et enkelt parti og etter to rødgrønne perioder spiller det ingen rolle hva folk stemmer så lenge de ikke stemmer de rødgrønne inn på stortinget en gang til.

 

Spiller altså ingen rolle om FrP får flertall alene. Ganske reflekterte personer som driver den siden må jeg si.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Burde ikke Turbonello være den til venstre?

 

Nei, men der er enda håp for ham siden han er i bevegelse mot venstre. Hopper jeg til side, raser han nok helt ut til venstre til tjen folket eller til Rødt. Sv blir nok for kjedelig for ham.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Presiser.

 

FB siden han klipper og limer fra sier:

 

 

 

Spiller altså ingen rolle om FrP får flertall alene. Ganske reflekterte personer som driver den siden må jeg si.

Ganske reflektert du også vil jeg si...

Det er en facebook-gruppe hvor hvem som helst kan lage bilder med rødgrønn humor.

Og bildene taler da for seg selv. Selv dersom du fjerner snakkeboblene.

 

Burde ikke Turbonello være den til venstre?

Hehe. Hvorfor det? = ) Jeg er jo til høyre for kgun sånn rent politisk, og går til frontal-angrep på kguns favorittparti Arbeiderpartiet. = )

:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

  1. Du har ikke imponert meg med din egen intelligens.
  2. Har du humoristisk sans?
  3. Alt du har å bidra med i denne tråden?
  4. Bla tilbake og se om du kan finne noen interessante lærebøker som kan brukes til de som har et altfor enkelt syn på samfunnsøkonomi.
  5. Er de bøkene fordummende?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
  1. Du har ikke imponert meg med din egen intelligens.
  2. Har du humoristisk sans?
  3. Alt du har å bidra med i denne tråden?
  4. Bla tilbake og se om du kan finne noen interessante lærebøker som kan brukes til de som har et altfor enkelt syn på samfunnsøkonomi.
  5. Er de bøkene fordummende?

 

Om jeg er interessert i å diskutere Frp og dets eventuelle regjeringspartnere med deg i en tråd om lærebøker i skolen? Nei så dum er jeg ikke ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Om jeg er interessert i å diskutere Frp og dets eventuelle regjeringspartnere med deg i en tråd om lærebøker i skolen? Nei så dum er jeg ikke ;)

 

Du som argumenterer for Statsstøtte til å opprette revolusjonær nazistisk ungdomsorganisasjon i Norge skulle ligge lavt i terrenget med å uttale deg om hvem som er dum og dummere på samme dag som denne nyheten lanseres.

 

Vi kan være dumme, men dummest er du, så dum at du bør ignoreres.

Lenke til kommentar

Du som argumenterer for Statsstøtte til å opprette revolusjonær nazistisk ungdomsorganisasjon i Norge skulle ligge lavt i terrenget med å uttale deg om hvem som er dum og dummere på samme dag som denne nyheten lanseres.

 

Vi kan være dumme, men dummest er du, så dum at du bør ignoreres.

 

For de som faktisk leste tråden, her er hva jeg faktisk skrev:

 

Jeg skriver flere steder, også i denne tråden, at jeg ikke ønsker å støtte ekstremisme, tvertimot er det dette jeg tar til orde mot.

 

Skal vi virkelig sponse ekstremistorganisasjoner som dette så de kan hanke inn misstilpasset ungdom?

 

Godt å se at ironikongen er tilbake.

 

Så får du ha bedre lykke neste gang ;)

Endret av herzeleid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Godt å se at ironikongen er tilbake.

 

-------------------------------------------------

 

Så får du ha bedre lykke neste gang ;)

  1. Jeg nevnte FrP og Ketil-Solvik Olsens student video som et eksempel på hvordan en som sier han er utdannet økonom fra USA blander sak og vurdering. Det er semantisk relatert til omtalen av trådens lærebok.
  2. Hvorfor startet du den facisme tråden? For å gi lettlurte fjortiser fikse ideer?
  3. Synes du din inntreden i denne tråden var mer relevant?
  4. Er jeg ironikongen, så er du sjefskverulanten.
  5. Du har brakt tråden enda lenger ut på viddene og skal få siste ordet.
  6. Så får vi overlate til leserne selv og vurdere hvem som er dummest.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...