Gå til innhold

Er du klar for nasjonal fotovandring?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Her i Sandnes fikk fikk vi utlevert ferdig skjema for Modellkontrakt (TFP) som vi fikk beskjed om at vi MÅTTE bruke dersom vi skulle ha med gjenkjennelige personer på motivene.

 

Dersom andre byer ikke har kjørt samme løp er jeg tilbøyelig til å bli pi**ed for det var en skikkelig nedtur for meg å måtte tigge underskrift fra enhver som jeg finne interessant å forevige. Derfor ble det nada personer på mine bilder og 'en smule' hemninger inne i hele turen.

Lenke til kommentar

Heh, ble nettopp fortalt at jeg var i Kristiansand Avis i forbindelse med fotovandringen :)

 

Var jo litt morsomt det da. Det som dog forundret meg bittelitt var at fuglebildet som det står at jeg tok, var det ikke meg som tok hehe.

 

(Heter Henrik Thuesen, hvis det skulle være noen tvil om hvilket bilde det er snakk om)

 

 

post-131058-0-34951700-1370119456_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nei, kun de premierte bildene vil ble lagt ut til almenn beskuelse.

 

Vi fikk inn over 2000 bilder totalt, til sammen nesten 7 GB.

Når?

 

Jeg synes det var veldig morsomt å være med på fotovandringen, men synes informasjon gitt i forkant, under og etter arrangementet kunne vært en del bedre.

Lenke til kommentar

Når?

 

Oslo-juryen møtes i ettermiddag for å plukke de 6 beste av 327 bilder. Siste frist for de øvrige lokale juryene er 15. juni, men flere har jurymøter før det. Så raskt som mulig deretter vil de lokale vinnerne publiseres.

 

Den nasjonale juryen samles 17. juni for å avgjøre hvilke av de 96 finalebildene som vinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...