Gå til innhold

– Neste Xbox fungerer utan Internett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gode greier. Hva skal den andre leiren kritisere nå?
Microsoft sin totale mangel på eksklusive spill de siste årene? Deres harde satsning mot CoD-ungene (til tross for at CoD er multiplat...) og Kinect? At de fortsatt ikke har sagt noe om online blir gratis eller ei (betale for å spille over nettet? I 2013?!)Det er mye å ta av. Hilsen en som kjøpte Xbox 360 den forrige generasjonen.
Hvorfor må det være ekskusive spill? Bryr meg ikke noe om slikt srø, men er det det som utgjør hvilken konsoll du MÅ velge? Men Kinecten er jeg enig med. Skulle ikke ha kommet på markedet før det ble bra sensor avlesning. (ps. spiller fortsatt på Xbox360 fra første generasjonen..)

 

At 360 nesten ikke har hatt eksklusive spill i det siste er da absolutt et minus. Jeg er ikke en ideologisk tilhenger av at spill må være eksklusive (hvem er da det?!), men det er gjerne på grunn av spillene som er eksklusive at man kjøper konsoller?

 

Som jeg nevnte er jeg heller ikke imponert over å måtte betale for online. Jeg synes ikke totalpakken holder mål i 2013. Kontrolleren er riktignok mer behagelig enn Dualshock (men dette er nok mest fordi jeg virkelig ikke kan fordra Dualshock), men ellers ser jeg få grunner til å anbefale noen til å skafe en 360 i dag. Med mindre man virkelig liker noen av de eksklusive spillene til konsollen (noe fra 2009, Gears of War eller en CoD-DLC?)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

- Kinect

- Mindre fokus på spill

- Kanskje blokkering av brukte spill

- Samarbeid med EA?

 

- Playstation Move

- Dårlig støtte for spill fra tidligere generasjoner

- Bedriten dualshock kontroller

- Pianolakk?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

«(...)Desse inkluderer, men er ikkje avgrensa til: å spele av ein Blu-ray-disk, å sjå live TV, og ja, spele eit einspelarspel.»

 

Språket i mailen er kanskje litt pussig for å vere ein mail som er sagt å gå ut til personell som jobbar med maskina.

 

Ja, litt pussig at mailen var på nynorsk. :B Synes eposten ser ut til å være mer markedsføring enn internnotat.

 

Forfriskende å lese en godt skrevet artikkel på nynorsk av og til - er "mailen" et akseptert ord?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...