Jump to content
Joachim_F

Minecraft møter The Settlers (Windows)

Recommended Posts

Annonse

Dette virket lovende. Har alltid følt at det har vært en mangel for et virkelig morsomt bygge/krigespill av denne typen.

Settlers har vært et godt utgangspunkt, og det har kanskje manglet "noe", får håpe dette greier å svare til forventningene.

Det eneste som er litt negativt er jo at det er det første spillet de lager. Kan være mye de ikke har helt kontroll på, som gjør at denne kickstarteren har større risiko enn f.eks. inexiles kampanjer.

Flere må støtte! De har fått inn 36 000 av 120 000 dollar, og kickstarter prosjektet går ut på torsdag, om målet ikke er nådd blir alle pengene refundert.

Sendte de 150 kroner selv. Lets make this happen! =D

Flere må støtte! De har fått inn 36 000 av 120 000 dollar, og kickstarter prosjektet går ut på torsdag,

Det er fortsatt 29 dager igjen av kampanjen. :)

Dette ser... Skikkelig artig ut! :D

Må støtte denne!

Hadde vært gøy om det etterhvert også kom en samarbeids modus og at man kan konkurere mot hverandre.

Edited by Enceladus

Så meget gøy ut, nyskjerrig på combat men bybyggingen var nok til at jeg backer ^^ De er på nesten 114k av 120k, ser for meg at de kommer til å overskride grunnmålet med en del - de har 28 dager igjen på seg ^^

På ett år har jeg ikke fått en dritt av det jeg har puttet penger i på Kickstarter. dette ser absolutt gøy ut, men dette venter jeg nok til kommer i butikken før jeg handler.

Viss du støtter Stonehearth med 15$ på kickstarter så får du spillet gratis når det kommer ut, så viss di får gjort mer med spillet på grunn av mitt lille bidrag så er det jo rimelig kult ;)

De som vil ha dette bør sjekke ut

skaperne av TUG har sagt de meget mulig vil prøve å få til noe mellom de prosjektene i fremtiden.

BACK THIS UP MOTHER FUCKERS!

Drit i Stonehearth de har nådd målet,

Tug ser 100 ganger morsommere ut og mangler 100 000 dollar.

I am soo fucking scared right now!, de må nå goalet, ellers mister vi et supert spill!

BACK THIS UP MOTHER FUCKERS!

Drit i Stonehearth de har nådd målet,

Tug ser 100 ganger morsommere ut og mangler 100 000 dollar.

I am soo fucking scared right now!, de må nå goalet, ellers mister vi et supert spill!

Slengte inn 50 dollar. Håper det blir utviklet.