Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Do as you please er vell det man sier til sånt, viss du virkelig tror at du aldri mer, noen gang kommer til å oppleve glede i livet ditt, så er det vell bare å si .. do as you please.

 

Alle har rett til å ha sitt syn og sin mening, det inkluderer deg også.

Skulle bare ønske at flere tenkte gjennom meningene sine før de ytret dem på nettet.

 

Det jeg lurer på er om du ville du sagt disse ordene ansikt til ansikt med trådstarter?

Men ikke svar på dette, for jeg vil ikke vite svaret.

Beklager Venosaur, dersom dette starter trolling i tråden din.

Lenke til kommentar

Alle har rett til å ha sitt syn og sin mening, det inkluderer deg også.

Skulle bare ønske at flere tenkte gjennom meningene sine før de ytret dem på nettet.

 

Det jeg lurer på er om du ville du sagt disse ordene ansikt til ansikt med trådstarter?

Men ikke svar på dette, for jeg vil ikke vite svaret.

Beklager Venosaur, dersom dette starter trolling i tråden din.

 

Det er litt filosofisk, det er mer som retoriske spørsmål og en skal vite at andre sine meninger ikke alltid er i stand til og overdøve andre sine, jeg har ingen intensjoner om å sverte trådstarter.

Jeg sier dette ofte til folk på forskjellige seminar jeg holder, folk har ansvar ovenfor sitt eget liv, sine egne handlinger, sin egen fremtid og fortiden trenger ikke her nødvendigvis og spille inn en innvirkning, fordi at som mennesker er vi et produkt av valgene vi tar derfor er vi i stand til å forandre ganske mye via og forandre oss selv.

 

Derfor fremstiller eg det som eg gjør, man skal verdsette seg selv såpass høyt at man ikke lar andre avgjøre hvorvidt man skal leve eller ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...