Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det umoralsk om jeg kjøper sex?


Anbefalte innlegg

lenket.jpg

 

Jeg hadde her for litt siden en noe håpløs diskusjon med ei venninne om moralske synspunkter omkring prostitusjon. Jeg mener at jeg har den fulle rett til å bestemme hva jeg bruker min kropp til og anser det som en privat affære om jeg velger å dele den med noen for en avtalt godtgjørelse..

 

Når det skal være sagt så er jo prostitusjon forbudt med lov, men det er en annen diskusjon som jeg personlig kun anser som en feilslått renovasjons-lov.

 

Men om en setter det rent juridiske aspektet til side og spør om moralen i dette, er det akseptabelt om en kvinne kjøper sex..?

 

Se for dere to kvinner som lever et lesbisk parforhold og svært tilfreds men dette, men som folk flest så kan det jo være gøy med et leketøy en gang i blant.

 

Disse er ikke interessert i sånne slasker man finner på byen i de sene nattestimer, men en erfaren hunk som vet å tilfredsstille en kvinne på alle mulige måter..

 

De ønsker da kort og godt å betale en mann som har de rette kvalifikasjonene for denne tjenesten...

 

Min noe prippne veninne kunne ikke fatte å begripe at det var mulig å synke så dypt, mens jeg mener det er mye mer ærlig enn det hun driver med...

 

Hun syns nemlig det er helt greit å bli med en kar hjem fra byen for litt nachspiel kos etter noen få drinker, mens jeg synes det bare er "billig"...

 

Hva synes dere her?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes verken det er noe galt i å kjøpe sex, eller å bli med tilfeldige folk hjem fra byen for litt kortvarig moro. Og som du selv sier, så vil du nok, om du betaler prisen, få en kar som vet hva han driver med, uten at jeg har noe som helst kjennskap til mannlig prostitusjonsvirksomhet. Jeg vil også legge til at det også finnes hunks ute på byen, som også vet hva de driver med. Men såklart, da går det litt mer på tilfeldigheter, og du vet ikke helt hva du får.

 

Jeg må også spørre, hvorfor mener du det er "billig" å bli med en kar hjem fra byen?

 

Jeg kan også legge til hvorfor jeg selv aldri ville vurdert å kjøpe sex. Enkelt og greit fordi jeg er vel vitende om at jenta ikke vil ha meg, men pengene mine. Jeg får større nytelse av følelsen av at jenta har lyst på meg, enn selve sexen. Skulle gjerne likt å vite hvordan dette sees på, fra et kvinnelig perspektiv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kan også legge til hvorfor jeg selv aldri ville vurdert å kjøpe sex. Enkelt og greit fordi jeg er vel vitende om at jenta ikke vil ha meg, men pengene mine. Jeg får større nytelse av følelsen av at jenta har lyst på meg, enn selve sexen.Skulle gjerne likt å vite hvordan dette sees på, fra et kvinnelig perspektiv.

 

Sexkjøp er kun en byttehandel.... Du gir penger, hun gir deg en seksuell tilfredsstillelse :p

 

Det er ikke noe som heter følelser her... Jeg vil ikke tro du til eksempel tror at en massør gjør det fordi de vil ha kroppen din... Du tar selvsagt massasje fordi det er deilig og gir deg en bedre helse, om han/hun som gjør det liker deg er ikke relevant..

 

Som mann er du bare en dildo som trenger mat og snorker, og blir generelt sett uutholdelig å være ilag med over tid...

 

EDIT: en liten korrigering

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

Interessant. Problemet er at det for min del blir en urettferdig byttehandel. Begge får sex, hvorfor skal jeg i tillegg betale en ekstra sum? Det gir inntrykk av at jeg har mer lyst enn henne. At hennes seksuelle tjenester er mer verdt enn mine. Det er det jeg ikke takler, når det gjelder prostitusjon. Jeg ville aldri gått med på tanken om at jenta er noe bedre enn meg selv.

 

Sant nok. Vi har også kortere holdbarhet, og søler mer enn en dildo gjør.

 

Spør igjen, hvorfor mener du det er "billig" å bli med en kar hjem fra byen?

Og for min egen nysgjerrighet, liker du maskuline, eller feminine kvinner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes verken det er noe galt i å kjøpe sex, eller å bli med tilfeldige folk hjem fra byen for litt kortvarig moro.

 

Det er vel en viss risiko med begge deler.

 

Moral er subjektivt, så for mange vil svaret være ja. Jeg, derimot, mener ikke at det er verre å ha sex med en person på grunn av penger enn på grunn av noe annet.

Hvis man kjøper sex hjelper man ofte til med å støtte menneskehandel og hallikene til de prostituerte er ofte veldig grusomme mot de.

Lenke til kommentar

Hvis man kjøper sex hjelper man ofte til med å støtte menneskehandel og hallikene til de prostituerte er ofte veldig grusomme mot de.

 

Sett bortifra at det finnes en del prostituerte som ikke har en hallik, hvor mye bedre tror du at de prostituerte du snakker om får det hvis du ikke kjøper tjenesten deres?

Lenke til kommentar

Sett bortifra at det finnes en del prostituerte som ikke har en hallik, hvor mye bedre tror du at de prostituerte du snakker om får det hvis du ikke kjøper tjenesten deres?

 

De er vel like ille ute uansett

 

Såklart, men hun kan da fint velge selv å ta denne risikoen eller ei. Som med alt annet i livet.

 

Du vet aldri hva slags psykopater som du møter på.

Eller om vedkommende har kjønnsykdommer eller hva som helst.

Lenke til kommentar

Å uten å vite hva penga går til betyr ikke å akseptere noe.

 

Hæ?

 

Hvor mye tror du prostituerte tjener av det du betaler dem?

 

Hvis de markedsfører seg selv; alt. Hvis de distribueres av en hallik, en del, men hvor stor eller liten vet jeg ikke (de leverer tross alt ikke resultatregnskap). Det gjelder forresten elektrikere, konsulenter og alle andre som ikke er selvstendig næringsdrivende (når vi ser bort fra skatt). Er det umoralsk å betale en elektriker?

Lenke til kommentar

Hæ?

 

 

 

Hvis de markedsfører seg selv; alt. Hvis de distribueres av en hallik, en del, men hvor stor eller liten vet jeg ikke (de leverer tross alt ikke resultatregnskap). Det gjelder forresten elektrikere, konsulenter og alle andre som ikke er selvstendig næringsdrivende (når vi ser bort fra skatt). Er det umoralsk å betale en elektriker?

 

Litt forskjell på en elektriker å noe som faktisk er ulovlig da.

Lenke til kommentar
Når det skal være sagt så er jo prostitusjon forbudt med lov

 

Det er fullt lovlig i Norge det - det er kun kjøp som er ulovlig.

 

Mange syns salg/kjøp av sex er noe 'grisete', men de gjør det selv i det daglige. Ikke med penger, men med andre ting. Utrolig nok blir det mer grisete bare for at det er penger involvert. Merksnodige greier.

 

Edit: Det blir litt som den prostituerte som har laget tråd her fra før. Der folk kan spørre om alt mulig. Der ble de spurt om hvordan hun begynte. Det var nettopp en tur på byen der hun hadde med en fyr hjem - det var når hun oppdaget at han hadde lagt igjen 2k (tror jeg det var) før han dro, hun ble obs på at hun kunne tjene noen kr samtidig som hun fikk litt av det hun likevel ville ha gjennom one-night stands.

Endret av KarpeSkrotum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...