Gå til innhold

En ondskapsfull religion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En person skyter en annen, la oss kvitte oss med alle våpen.

En person kniver en annen, la oss kvitte oss med alle kniver.

En russ kaster syre på en annen, la oss kvitte oss med alle russ.

En person druker etter vannskuter ulykke, la oss kvitte oss med alle vannskutere.

En person lager en bombe av kunstgjødsel, la oss kvitte oss med kunstgjødsel.

 

En kristen brenner en baby til døde, la oss kvitte oss med kistendommen.

 

Jeg ser et møster...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

En person skyter en annen, la oss kvitte oss med alle våpen.

En person kniver en annen, la oss kvitte oss med alle kniver.

En russ kaster syre på en annen, la oss kvitte oss med alle russ.

En person druker etter vannskuter ulykke, la oss kvitte oss med alle vannskutere.

En person lager en bombe av kunstgjødsel, la oss kvitte oss med kunstgjødsel.

 

En kristen brenner en baby til døde, la oss kvitte oss med kistendommen.

 

Jeg ser et møster...

 

Nettop, det er typisk at flere tenker slik. Hysteri og panikk på høyt nivå.

Det finnes faktisk ikke-voldelige religiøse, og voldelige religiøse.

Det finnes faktisk ikke-voldelige ateister, og voldelige ateiser.

 

Både religiøse og ikke-relgiøse mennesker er vanligvis fredelige og

har respekt for andre uansett tanker og meninger.

 

Det er når man blander inn politikk, våpen, vold, "alle må tenke og mene det samme",

tvang, ideologier og andre onde tanker og handlinger som fører til all faenskapen.

Endret av LinkZelda
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

En kristenfundamentalistisk sekt brenner baby til døde.

 

http://www.vg.no/nyh...?artid=10102836

 

Er det ikke snart på tide å kvitte seg med all form for religion? Uansett hvilken religion det er snakk om, så skjer det faenskap. Forby hele dritten.

 

Fæl sak, men tar du ikke vel hardt i? For ikke å nevne at oppgaven er helt umulig, hvis du ikke skal kverke ca 5 milliarder levende vesener

 

Hva med alle soldater som reiser ut, og hvor noen få begår fæle krigsforbrytelser - skal vi kverke alle soldatene kanskje?

Lenke til kommentar

Fæl sak, men tar du ikke vel hardt i? For ikke å nevne at oppgaven er helt umulig, hvis du ikke skal kverke ca 5 milliarder levende vesener

 

Hva med alle soldater som reiser ut, og hvor noen få begår fæle krigsforbrytelser - skal vi kverke alle soldatene kanskje?

 

Godt mulig jeg tar det veldig hardt i, men det er fordi jeg hater barnemordere som pesten. Jeg har null toleranse overfor de som skader barn, mishandler dem eller verre.

 

Og nei, man skal ikke kverke alle krigsforbrytelser - denne form for straff ville vært altfor mildt.

Endret av Tollari
Lenke til kommentar

Det at disse angivelig var kristne er nok mere et dekke for hva de egentlig er... satanister som ruser seg på hallusinogener og driver med menneskeofringer.

 

Stoppe antikrist, hørt slikt bs. I følge både bibelen og koranen så er antikrists komme noe som vil skje. Hvor kommer den kristne troen inn i bildet om at de på et eller annet vis skulle ha greid å stoppe hans komme?

 

Media er bare redd for å måtte medgi at det finne satanister som er mere enn villige til å drepe nyfødte i perverse ritualer som de tror skal gi dem makt.

Lenke til kommentar

En kristenfundamentalistisk sekt brenner baby til døde.

 

http://www.vg.no/nyh...?artid=10102836

 

Er det ikke snart på tide å kvitte seg med all form for religion?

Hvordan? Hehe... Det høres liksom så enkelt ut. Ønsker du og kommunistpartiet å forby religion slik de gjorde i sovjett-statene?

 

Uansett hvilken religion det er snakk om, så skjer det faenskap. Forby hele dritten.

Akkurat ja.... Forby det. Så enkelt liksom. Her vil jeg påstå at du ikke er hakket bedre enn det partiet du stadigvekk kritiserer...
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Godt mulig jeg tar det veldig hardt i, men det er fordi jeg hater barnemordere som pesten. Jeg har null toleranse overfor de som skader barn, mishandler dem eller verre.

 

Og nei, man skal ikke kverke alle krigsforbrytelser - denne form for straff ville vært altfor mildt.

 

jøøs, så blodtørstig ... :D

 

Hva er årsaken til generelt hat?

Lenke til kommentar

En person skyter en annen, la oss kvitte oss med alle våpen.

En person kniver en annen, la oss kvitte oss med alle kniver.

En russ kaster syre på en annen, la oss kvitte oss med alle russ.

En person druker etter vannskuter ulykke, la oss kvitte oss med alle vannskutere.

En person lager en bombe av kunstgjødsel, la oss kvitte oss med kunstgjødsel.

 

En kristen brenner en baby til døde, la oss kvitte oss med kistendommen.

 

Jeg ser et møster...

SV, AP og FrP i et nøtteskall. :)
Lenke til kommentar

Det at disse angivelig var kristne er nok mere et dekke for hva de egentlig er... satanister som ruser seg på hallusinogener og driver med menneskeofringer.

 

Stoppe antikrist, hørt slikt bs. I følge både bibelen og koranen så er antikrists komme noe som vil skje. Hvor kommer den kristne troen inn i bildet om at de på et eller annet vis skulle ha greid å stoppe hans komme?

 

Media er bare redd for å måtte medgi at det finne satanister som er mere enn villige til å drepe nyfødte i perverse ritualer som de tror skal gi dem makt.

 

Jepp satanister, psykopater, rusavhengige, vold- og smerteelskere

og egentlig ustabile mennesker er stikkordet her.

Endret av DekuLink
Lenke til kommentar

Godt mulig jeg tar det veldig hardt i, men det er fordi jeg hater barnemordere som pesten. Jeg har null toleranse overfor de som skader barn, mishandler dem eller verre.

 

Og nei, man skal ikke kverke alle krigsforbrytelser - denne form for straff ville vært altfor mildt.

Arbeiderpartiets tiligere sosialdemokratiske ordfører har forgrepet seg seksuelt på mindreårlig jente. La oss forby Arbeiderpartiet og sosialdemokratiske ideologier.... Endret av turbonello
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp satanister, psykopater, rusavhengige, vold- og smerteelskere

og egentlig ustabile mennesker er stikkordet her.

Likevel valgte media å løpe med det kristne vinklingen.

 

Arbeiderpartiets tiligere sosialdemokratiske ordfører har forgrepet seg seksuelt på mindreårlig jente. La oss forby Arbeiderpartiet og sosialdemokratiske ideologier....

 

Å forby sosialdemokratiet ville vært til menneskehetens beste.

Lenke til kommentar

jøøs, så blodtørstig ... :D

 

Hva er årsaken til generelt hat?

 

Ikke så blodtørstig. Jeg vil jo ikke at de skal bli drept - bare pines litt. :devil:

 

Og er det galt å hate ondskap?

 

Arbeiderpartiets tiligere sosialdemokratiske ordfører har forgrepet seg seksuelt på mindreårlig jente. La oss forby Arbeiderpartiet og sosialdemokratiske ideologier....

 

Det samme gjorde en viss ordførerkandidat i Frp. Og ble ikke en Venste-politiker også siktet for voldtekt? :hmm:

 

 

Å forby sosialdemokratiet ville vært til menneskehetens beste.

 

Samme argumentet brukte også nazistene, da de forbød alle politiske partier som var uenige med dem.

Lenke til kommentar

En kristenfundamentalistisk sekt brenner baby til døde.

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10102836

 

Er det ikke snart på tide å kvitte seg med all form for religion? Uansett hvilken religion det er snakk om, så skjer det faenskap. Forby hele dritten.

 

Freedom to practice religion is a basic human right established in the United Nations charter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det ikke snart på tide å kvitte seg med all form for religion? Uansett hvilken religion det er snakk om, så skjer det faenskap. Forby hele dritten.

 

Religion kan du aldri forby når det handler om personlig tro.

 

Men organisert religion i form av kirker, moskeér, organisasjoner osv. bør helt klart forbys da de er hatgrupper som bryter menneskerettighetene, det som tidligere hvertfall ble kalt kvakksalverlover, samt lov om pyramidespill og nettverkssalg.

 

Folk kan tro hva de vil - men de burde ikke ha rett til å hjernevaske andre eller utnytte dem slik organisasjoner gjør. De er ikke noe bedre enn sekter. Det er bare snakk om antall medlemmer og hvor mye man bryr seg om anseelse utad.

Lenke til kommentar

Freedom to practice religion is a basic human right established in the United Nations charter.

 

En erklæring som ble skrevet under den kalde krigen i frykt for gudløse kommunister. Et charter som ble skrevet av dypt religiøse mennesker ifra dypt religiøse land.

 

Enten du velger å befatte deg med erklæringen eller ikke, så tillater den ikke hjernevaskning og ytnytting. Den fremmer ytringsfrihet og tankefrihet. Ingen av delene kan eksistere så lenge folk blir hjernevasket.

 

FN og menneskerettighetserklæringen trenger begge reform.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...