Gå til innhold

Dette blir verdens tynneste mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor folk strever med å få tynne mobiler. Snart blir den vel så tynne og små at man mister dem tvert.. Kan like godt bare sette en slags chip i hodet xD

 

Enig!

Det er for meg også helt ubegripelig hva som er så viktig med å ha den tynnest mulig, tykkelsen er aldri noe stort problem, om mobilen er 6 eller 11mm tykk spiller veldig liten rolle....

Det som derimot er mer problem er høyde/bredde, det er det som gjør mobilen ukomfortabel å ha i en liten lomme og å betjene, og selvsagt totalvekten. Det er her produsentene burde ha fokuset, ikke på tykkelsen...

Lenke til kommentar

Tidligere har jeg vært enige om at det er bortkastet dette jaget etter tynnest mulig telefon, men etter å ha fått meg Note 2, har jeg insett at det har faktisk en del å si. Den telefonen er mer behagelig å ha i lommen enn min gamle Desire Z, og det er på bakgrunn av tykkelsen. Det går selvfølgelig en grense et sted, akkurat hvor den grensen går avhenger nok veldig fra person til person.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At de skal ha stadig tynnere telefoner betyr også at de får stadig mindre plass til batteri. Så det er en meningsløs konkurranse. Hadde de derimot ØK tykkelesen et par millimeter og lansert telefonen med et 4-5000 mA batteri. Det hadde vært en bragd og en nyhet.

 

Så veldig enig i det her. Tar heller en litt tykkere telefon med et sikkelig batteri enn en syltynn telefon med et lite batteri som varer en halv dag.

Lenke til kommentar

Enig!

Det er for meg også helt ubegripelig hva som er så viktig med å ha den tynnest mulig, tykkelsen er aldri noe stort problem, om mobilen er 6 eller 11mm tykk spiller veldig liten rolle....

Det som derimot er mer problem er høyde/bredde, det er det som gjør mobilen ukomfortabel å ha i en liten lomme og å betjene, og selvsagt totalvekten. Det er her produsentene burde ha fokuset, ikke på tykkelsen...

Sant det med høyden på telefonen og... blir bare vanskelig å holde styr på, og holde mobilen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig!

Det er for meg også helt ubegripelig hva som er så viktig med å ha den tynnest mulig, tykkelsen er aldri noe stort problem, om mobilen er 6 eller 11mm tykk spiller veldig liten rolle....

Det som derimot er mer problem er høyde/bredde, det er det som gjør mobilen ukomfortabel å ha i en liten lomme og å betjene, og selvsagt totalvekten. Det er her produsentene burde ha fokuset, ikke på tykkelsen...

 

Høyde og bredde er dimensjoner som kan brukes til en større skjerm, det er ikke tykkelsen.

AtW

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk strever med å få tynne mobiler. Snart blir den vel så tynne og små at man mister dem tvert.. Kan like godt bare sette en slags chip i hodet xD
Enig!Det er for meg også helt ubegripelig hva som er så viktig med å ha den tynnest mulig, tykkelsen er aldri noe stort problem, om mobilen er 6 eller 11mm tykk spiller veldig liten rolle....Det som derimot er mer problem er høyde/bredde, det er det som gjør mobilen ukomfortabel å ha i en liten lomme og å betjene, og selvsagt totalvekten. Det er her produsentene burde ha fokuset, ikke på tykkelsen...

 

Tynnere mobil = Lettere mobil + god reklame

Lenke til kommentar

At de skal ha stadig tynnere telefoner betyr også at de får stadig mindre plass til batteri. Så det er en meningsløs konkurranse. Hadde de derimot ØK tykkelesen et par millimeter og lansert telefonen med et 4-5000 mA batteri. Det hadde vært en bragd og en nyhet.

 

Eller bare kjøpe den tynne mobilen, og heller handle et større og tykkere batteri. Mugenpower er spesialisert på batterier som tips. ;)

Lenke til kommentar

Apple revolutionerer på nytt med nye Iphone 5s 5.5mm...hvis det var iphone. Ikke det at jeg er fan av kinesisk kvalitet men all utvikling er fortsatt bra. Jeg ville nok også heller valgt ett bedre batteri og tjukkere telefon. Uansett er den for liten for meg. Prisen litt hoy blir heller neste gen nexus 7 altternativt note3 hvis den blir berdt penga

Lenke til kommentar

 

 

Høyde og bredde er dimensjoner som kan brukes til en større skjerm, det er ikke tykkelsen.

AtW

 

Joda greitt nok det, men personlig foretrekker jeg heller en mobil som er mindre i høyde x bredde enn en stor skjerm...

Og sånn er det nok for veldig mange andre og, se eks på Iphone, mener de har 3,5" og 4" skjerm, allikevell er det de som dominerer topplisten av de mest solgte mobilene i Norge.

Selv liker jeg ikke Iphone men akkuratt når det gjelder å lage kompakte og fine mobiler har de skjønt noe som mange andre produsenter ikke har skjønt:-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...