Gå til innhold

Amd Athlon Xp 3200


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vel en som jeg stappet ned i en liten "pouch" og stuet bort langt inn i skapet. Mulig jeg kan finne det.

Hva er det du skal bruke nøyaktig den til?

 

Edit: Når jeg tenker meg om så tror jeg egentlig at det var snakk om en Athlon 64 3200+.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Noen som har???

 

Hah! Så komisk å se :)

 

Husker selv at jeg hadde en Athlon XP 3000. Var vel på 1.53GHz men det ble sagt at den var like kraftig som Intel sine 1.8GHz-ere den gangen :)

 

Koselig med litt nostalgi innenfor hardware verdenen :) Dessverre har jeg ikke denne lengre, ellers kunne jeg gjerne gitt den til deg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hah! Så komisk å se :)

 

Husker selv at jeg hadde en Athlon XP 3000. Var vel på 1.53GHz men det ble sagt at den var like kraftig som Intel sine 1.8GHz-ere den gangen :)

 

Koselig med litt nostalgi innenfor hardware verdenen :) Dessverre har jeg ikke denne lengre, ellers kunne jeg gjerne gitt den til deg.

Da husker du ganske dårlig. Jeg har en XP2600+, den er på 1910 mhz, 166 x 11.5. Dog er denne lett å klokke, både åpen multiplier og kan sette bussen på 200.

Lenke til kommentar

Må være 1800+ det da, 133 x 11.5.

Var vel åpen multiplier på disse også?

 

Ja det stemmer. Syntes å huske det var 1800+ den het når du nevner det ja.

Var nok derfor jeg også husket at den "angivelig" skulle være like rask som en Intel 1.8Ghz til tross for at den kun hadde 1.53GHz. Om det stemmer eller ikke vet jeg ikke, men høres nå hvertfall ut som et snasent salgstriks uansett hehe :)

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...