Gå til innhold

Anmeldelse: Cities in Motion 2 (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fin artikkel, men aldri bruk ordet "apropos" mer enn en gang i samme artikkel :)

 

Fin kommentar, men du behøver ikke kritisere anmelderen.

Hvis du ikke liker hvordan de skriver, så kan du heller gå et annet sted hvor anmelderene ikke gjør "feil".

 

God anmeldelse, har alltid hatt sans for Transport Tycoon. Kommer til å prøve dette nå:)

Lenke til kommentar

Jeg ble i hvert fall såpass fristet av å lese anmeldelsen at jeg har kjøpt dette spillet.

 

Men frykter at det blir like stor nedtur buggmessig som Cities XL 2012 og SimCity (dvs morsomt å spille helt til man gir opp pga problemer som kanskje aldri fikses i oppdateringer)

Lenke til kommentar

Hvadankan, det kan du gjøre selv. Kritikk er fullt lovlig her.

 

Tror du virkelig at det er noe hyggelig for en mann som gjør jobben sin? Brukt flere døgn på å spille spillet, skrive anmeldelse for at folket skal vite deres meninger og gi oss lite innblikk i spillet. Så kommer dere "pirkere" for å klage på småfeil i artikkelen. Kom igjen, artikkelforfatteren kommer ikke til McDonalds for å klage på jobben din.

Lenke til kommentar

Hm... jeg har tidligere spilt Cities XL veldig mye, samt tidligere SimCity (spesielt Rush Hour). Det siste SimCity er, etter min mening, ikke verdt et kjøp.

Cities XL var forøvrig veldig "bugga".

 

Kan noen, fra en engere gamer synsvinkel, kort anbefale dette spillet (eller ikke)?

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

For å si det sånn; forgjengeren (dvs. "Cities in motion") var morsom og absolutt verdt pengene. Den var plaga med en del bugs i starten, men de aller fleste av dem ble retta opp.

 

Jeg har planer om å skaffe dette spillet litt seinere på sommeren når det "har gått seg til".

Lenke til kommentar

For å si det sånn; forgjengeren (dvs. "Cities in motion") var morsom og absolutt verdt pengene. Den var plaga med en del bugs i starten, men de aller fleste av dem ble retta opp.Jeg har planer om å skaffe dette spillet litt seinere på sommeren når det "har gått seg til".

 

Takk!

Lenke til kommentar

Må bare spørre;

Hvorfor tester dere det ikke på en bedre PC? Dere har hardware.no som søsterside..

 

Gamer.no jobber vel med endel freelancere som sitter på sin private hjemme-pc og tester spill. Da blir det liksom ikke gamer eller hardware sitt ansvar når det kommer til maskinvare.

Lenke til kommentar

Hm... jeg har tidligere spilt Cities XL veldig mye, samt tidligere SimCity (spesielt Rush Hour). Det siste SimCity er, etter min mening, ikke verdt et kjøp.Cities XL var forøvrig veldig "bugga".Kan noen, fra en engere gamer synsvinkel, kort anbefale dette spillet (eller ikke)?

 

Jeg vet ikke om du har spilt forgjengern, men CiM 2 har mange forandringer. Noen av dem forbedringer, men for meg ble mesteparten gamebreaking. Depot-styret virker for meg ulogisk, og jeg setter pris på komplekistet, men det nye tidstabellsystemet ble for meg bare frustrerende.

 

Dessuten ble jeg sittende med byen zooma ut på maks for så å manisk arbeide med å gjøre folka tilfredse. Stressende, og jeg mistet kontakten med "byen" min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...