Gå til innhold

Unboxing: Corsair Obsidian 900D Super Tower

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er mulighetene for å montere en 360 (3x120) radiator i toppen her? Er det forbeholdt 420 (3x140), eller vil begge størrelsene kunne brukes "om hverandre"?

Har vært lite oppdatert de siste årene, men er på tide å oppgradere til ny rigg.

Skrevet

Hvordan er mulighetene for å montere en 360 (3x120) radiator i toppen her? Er det forbeholdt 420 (3x140), eller vil begge størrelsene kunne brukes "om hverandre"?

Har vært lite oppdatert de siste årene, men er på tide å oppgradere til ny rigg.

Det vil ikke være noe problem :)

Skrevet

Hvilken sjappe får inn dette først?

Komplett får det meste først, siden de er en stor grossist. Ellers så er jo Dustin veldig store i norden.

Skrevet

Syns kanskje CaseLabs Magnum ser hakket bedre ut en LD V8.

Kjøpte et corsair 650D i fjor bare på måfå for å prøve noe nytt, men var ikke nærheten av kvalitetes feelingen man får med dyre lian-li kabinetter, så ble fort solgt videre.

Skrevet

l2eQ3a2s.png

Markerte en strek og vips er det delt opp i to moduler. Jeg savner muligheten til å kjøpe ekstra modul for vannkjøling og harddisker solgt separat. Rett og slett bygge kabinettet slik jeg selv vil ha det.

Skrevet

1.956x538c.jpg

Likte veldig godt den lille snedige trehyllen dere snekret til bruk inne i kabinettet. Hva bruker dere den til? :green:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er helt vill plass i det kabinettet der.

Han bygger jo 99% sånn jeg skal.

32 sider? Er det bare meg eller sender han vannet gjennom flere radiatorer?

Lite med tegningen, må vel lese alt da.

post-64596-0-85996500-1365969068_thumb.jpg

Endret av War

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...